Løsklossesalg på Outland

Hei

Lørdag 22. februar kjører vi et massivt salg på løsklosser på Outland i Oslo: Fyll en pose (16 x 22 cm) for 199,-!

I tillegg til det vanlige utvalget har vi kassevis med diverse klosser av alle typer, så her blir det flere bord med “rotekasser”. Fullstendig mulig å gjøre noen kupp!

Hvor store er posene, noen som vet.

16 x 22 cm.

Og hva er vanlig pris på en sånn pose, eller pleier dere selge etter vekt?

Høres jo kjempegøy ut :smiley:
Jeg skal!

Selger vanligvis etter vekt. Har ingen nøyaktige tall, men 199 er mye billigere enn en full pose på vekta :slight_smile:

Litt av hva man kan finne:

  • Det aller meste er klosser fra helt nye sett, mest City men også en del Ninjago, Creator, Lord of the Rings og et par eldre/eksklusive.
  • En god del togskinner, mest rette så vidt jeg kan huske.
  • Noen skikkelig rotete bokser med halvbygde modeller som har stått som utstilling. Noe støv må medregnes, men ellers er klossene helt fine.

Har også to stk 7939 Cargo Train uten PF-delene, men ellers komplett, til 500 pr stk. Send en PM eller spør etter meg i butikken etter 11 :slight_smile:

Fikk ikke vært der i dag, fortsetter løsklosseboksene å være tilgjengelig neste uke? Finner sjelden det jeg trenger i det vanlige løsvektsutvalget.

I utgangspunktet var det kun i dag (og evt i morgen, søndag) da vi ikke har plass ellers, men så lenge vi fortsatt har dem er det sikkert mulig å plukke dem fram om du vil ta en titt.

Kassene stod fortsatt ute i dag (fyll en pose for 199,-), men nå er det nok desverre slunkent med togskinner; plukket med meg 44 rette skinner og 23 flexible skinner i dag… :wink:

Du har ikke tilfeldigvis lyst til å sende et hint til dine kolleger i Bergen om at et lignende tiltak der ville være svært velkomment? :slight_smile:

Eller i Trondheim;)

Eller starte i Tønsberg og :smiley: :smiley: :smiley:

Støtter Trondheimsforslaget :slight_smile: Ble litt deprimert når jeg så denne artikkelen, fordi det var kun i Oslo…

Når jeg ser alle ønskene sitter jeg igjen med en følelse av at PKH ville være et godt valg.