Lord of the Rings...Tower of Orcanth

Får ikke lastet opp bilder…vet ikke helt hvorfor men byggverket kan ses her:

facebook.com/JonsBricksPieces

Romjulsbygget ble “Tower of Orcanth-Home of Saruman” , gikk med over 7100 deler med en base på 46 cm i diameter og en høyde på 146 cm. Hele verket veier 10,2 kg.

Et godt nytt år til alle sammen :slight_smile:

Veldig stilig! Skal skrive en litt mer utfyllende kommentar senere, for det fortjener det. Men det heter da Orthanc og ikke Orcanth?

EDIT: Jeg kan jo likegodt legge til et par linjer her. Orthanc ser meget imponerende ut, og det jeg synes er aller mest fascinerende er evnen til å tenke så svært. Jeg sliter med å vite hvor jeg skal begynne hvis jeg skal prøve meg på noe i den skalaen :slight_smile: Det er også overhodet ingen tvil om hva det skal forestille, lett gjenkjennelig fra alle bildene. Hva blir neste? Minas Tirith?

Helt abnormt stort. Kjempe fint, selv jeg som ikke er en LOTR fan syntes dette var fantastisk imponerende.

Imponerende samling!! Nå kan jeg bare angre for at jeg ikke begynte igjen tidligere. Når det er sagt ser det nesten for mye/stort ut (den totale samllingen). Jeg har i overkant av 200K brikker og har i romjulen sortert 16K av dem, syntes det var en slitsom prosess så tør ikke tenke på hvor lang tid du har brukt på ditt arbeid!

Tårnet var også imponerende! (Selv om jeg ikke “bryr” meg om LotR eller SW…)

Hvordan får du tak i butikkdisplayene? Har alltid hatt lyst på et eller to sånne… -Med CITY-tema :slight_smile:

Keep up the good work.

Veldig fin modell. Litt vanskelig å se alle detaljene når det er så mye svart. Blir ikke akkurat lett å ta bilder av. Men absolutt gjenkjennbart! :slight_smile: