Liten test...

…på om man faktisk klarer å dele bilder her… :slight_smile:

dropbox.com/s/4uha5cbi3d0qk … 3.jpg?dl=0

(Litt “bakgrunn” for bildet: Jeg fikk ett innfall, som man innimellom gjør, om Lego, og hvor mange Batmobiles de har gitt ut i sett opp gjennom årene, en naturlig følge da var selvsagt at man måtte ha alle… Dette er en av de siste som har kommet i hus nå, hullene i samlingen begynner å tettes, men det mangler fortsatt 1 eller 2, ser jeg…)

EDIT: Må jobbes med, ser jeg, siden bare linken ble delt… Jaja - det var forsøket verdt… Får prøve igjen… :smiley:

Når du har den delte mappa, så høyreklikker du på bildet og velg “Kopier bildeadressen”
Da har du link å dele med :slight_smile:

[img]https://uc10eaae6db716b670aae59055d9.previews.dropboxusercontent.com/p/thumb/ABBgB1OWV2ltJImNCZcc8YDYYLLhoM00bqOy0CJ9k6YbANofrse5MP1lYQDQjLdCxS7WN66Tdh4ceXag9Zqepmr3k4d9vjZyFM1r4eNav8_Ku2Q2_RSqNfEUA_sEhDNMRdUbe_GA0VCvonC5cfaiR9dr-m8oKD0MfFrI_jTZIEet_bIyWPZUUupPo8fqBZ9a7jN19QcmCdpZEyQuwQ4IcjwxxL4DCoYD5HHEvhUwuhV9cXLShMeCif0x9sWphRKZDHn0B3K5f35L0SVg-tyP9P3chqfqVPz-Pf6JrJK8PcT_BjDzOCS_bw-wGt7g9iqbA71ZWAgXKBQwuGO8lzCRzUJ5ACdlcvhrYt7bfPkzE1Kd5M_XMHpSf0zxNHLUrViunU8twO0BPIBc5pCFDetZB0Km/p.jpeg?fv_content=true&size_mode=5[/img]

Om det var det du tenkte :slight_smile:

Det er også vesentlig for forumet at url-en man prøver å bruke slutter på noe som ser ut som en bildefil, så du må ta vekk spørsmålstegnet og det som kommer etter det, f.eks

?fv_content=true&size_mode=5

og da ender du opp med noe som forumet klarer å vise:

Vi konkluderte med at det ikke fungerte med Dropbox integrering :frowning:
Cookie-monsteret ødelegger resultatet :frowning: