Legoblogger

Jeg har forsøkt å søke, men enter søker jeg på feil ord eller så har det ikke vært så mye snakk om det før:

Jeg ønsker tips om gode Legoblogger å følge. The Brothers Brick (brothers-brick.com/) er den eneste av de jeg har i feeden som er noe videre aktiv.

Det spiller forsåvidt ingen rolle om det postes daglig eller en gang i året, så lenge det postes, siden jeg leser blogger i Feedly. Så tips meg, enten du blogger selv eller har noen favoritter av andre!

newelementary.com/ er veldig bra :slight_smile: Ganske nystarta blogg, forøvrig.

Den var jo fantastisk. Skikkelig gjennomførte anmeldelser!

Den siste bloggen var det litt nytt å lese.
Kom over noe jeg slet med på en moc jeg lager til PKH. Det viser seg at lego har laget nye vinkel plater som det går an å stable på hverandre. Mødte dette problemet med de gamle variantene.

Selv liker jeg BrickNerd, Tommy Williamsons LEGO-blogg. Selve bloggen er fin, men videoinnslagene hans ligger milevis over nivået visse andre videoamatører (hostBeyondTheBrickhost) driver på.

Ellers kan man kanskje ikke kalle Brickset en blogg, men den hører hjemme blant nettsidene jeg sjekker jevnlig.

Du kan begynne på BrickRSS.com (feeds.feedburner.com/BrickRSS). Den samler mange Legoblogger i én feed. Etterhvert som du merker deg hvilke blogger du leser fra, kan du subscribe på hver enkelt blogg separat, og så bare skumme over BrickRSS-lista i ny og ne for å se om noen overskrifter fanger interessen din.

Jeg slår også et slag for New Elementary og BrickSet, og kan også anbefale hovedsiden på Eurobricks, SilentMode.tv og Lego under Stack Exchange (bricks.stackexchange.com/feeds).

Takk for alle tips, nå er feeden min litt mer velfyllt!