LEGO WORLD 2016

Er det noen medlemmer som skal nedover til København under LEGO WORLD 2016.
Jeg skal til LEGO WORLD 2016. Jeg reiser Fredag 19.2 2016 med DFDS (danskebåten København)
med min mamma. Vi gleder oss bege to. Jeg har kjøpt to billetter forhånd på nett være 100% siker
at jeg kommer inn på LEGO WORLD 2016.

Jeg har veldig lyst, men usikker om jeg får tatt fri fra jobben.
Hvis jeg reiser, blir det med fly.

Jeg reiser med fly, og reiser hjem på fredag.

Aaah… det hadde vært moro. Hm.

går i tenkeboksen

Mamma min er også glad i LEGO hun er veldig glad at jeg driver med LEGO.
Derfor reiser vi bege to til LEGO WORLD 2016.

Jeg og småen (3 1/2 år, hans første store LEGO event!) flyr nedover fredag 19. februar og besøker LEGO World samme dag. Vi blir til lørdag for å loote LEGO storen i sentrum også. :slight_smile:

Jeg er utstiller på LEGOWorld i år, så kommer til å være der hver dag :wink:

Jeg er også utstiller og kommer til å være der hver dag :smiley:

Jeg og tosca reiser ned onsdag morgen til torsdag kveld.

Nå blir jeg forvirret.
Jeg trodde det startet på torsdag?

Det stemmer :slight_smile:
stenger klokka 17:00 eller 18:00, og tosca og jeg er effektive så vi får med oss alt nødvendig på torsdagen på LW :slight_smile:
På onsdagen saumfarer vi LEGO Store og resten av staden.

LEGO WORLD starter 18-21. februar 2016 Bella Center i København.

Jeg stiller også ut - sammen med Søren Johansen fra Byggepladen

Eg og Sjanten bråbestemte oss i helga. Vi tar båten ned på fredag, og flyr tilbake lørdag kveld.

Er det noen interesse for å møtes på Legoworld?
Jeg mener - avtale litt mer enn å se etter hverandre?

Legobutikken på LegoWorld, er det noen rabatter i forhold til Lego Store i København?
Har skjønt det at man ikke kan bruke VIP poeng i Lego World butikken, men kan man tjene VIP poeng der?

Med 5 i minus blandt de voksne i barnehagen er jeg glad jeg ikke bestillte tur…
Kos dere.

Jeg og småen er blitt syke, så vi må med tungt hjerte droppe turen i morgen. Håper dere som reiser til LW koser dere! Legg gjerne bilder i galleriet så vi får sett litt likevel! :slight_smile:

Det er ikke Lego store, så vanlige butikk betingelser. De pleier å ha et gunstig priset sett, i fjor var det fuglene.
Kanskje Wall-E i år ? Vi skal også med båten i morgen :smiley:

Jepp, Ole og jeg på vei hjem nå og i butikken hadde de Wall e. til DKK 299,- og de hadde også funnet en pall med Idesettet Birds - selges til DKK 349,-. Grei butikk, men ingen store overraskelser ellers.

Kan ellers nevne at i taxfree butikken på Kastrup (ikke Legobutikken) selges de nye bilene i Speed serien til DKK 110,- pr stk. De skal egentlig ikke i butikk før 1 mars, og selges ikke i Lego’s egne butikker engang. Merkelig, men morsomt for oss som liker de bilene.

God tur til alle som reiser ned i helgen.