LEGO, vurderer å bygge ny by

Hei

Jeg har nå utvidet mange av mine modular buildings, men i det siste så har jeg fått en følelse av at de er rett og slett for store og krever for mye “fasadeplass” det jeg mener er at de gjerne kunne ha vært lavere og “tykkere” altså at byggene går lenger bak på baseplaten.

Legger ved en link til Instagram kontoen min og en LEGO city update som jeg synest viste frem byggene best mulig.

youtube.com/watch?v=GJH1jTEtWuU&t=21s

instagram.com/brick_builder_tfol/

Jeg er godt over gjenomsnittet intrissert i både amerikansk kultur og arkitektur og har veldig lyst til å bygge en amerikansk “småby”.

Så som dere ser har jeg en god del bygninger. Men trenger litt flere synspunkter før jeg går drastisk til verks :astonished:

mvh

Sebastian

Som du sier så er modulhusene ganske store, spesielt sammenlignet med andre City og Creator sett. Når du i tillegg modder dem større så blir forskjellen enda større. Hvis du vil ha en følelse av småby tror jeg det er en god ide å gjøre dem lavere.

En annen ide kunne vært å gjøre de andre byggene større, men da blir det storby i stedet :laughing:

Takker, har enda ikke helt bestemt meg for hvordan jeg vil gjøre det enda.
Har prøvd meg på å bygge noen hus i LDD i amerikansk stil. Liker godt hvordan det blir.

Med tanke på modular buildings tror jeg at de får være like store som de er for nå.

Har sett på en god del bilder, og ser at noen av de litt større byene i USA på 50/60 tallet er i omtrent like store som mine bygg er nå.

Men tiden vil vise hvordan det ender opp. Har ikke alverden med plass heller alt må få plass på et 8x9 (32x32 stud) baseplates.

mvh

Sebastian