Lego Pharaohs Quest: The Crystal (animasjon)

jeg satt oppe hele kvelden i går og animerte lego pharaohs quest’s minste sett, scarab attack. Er fornøyd selv,
hva syns dere? :slight_smile:

http://www.youtube.com/watch?v=hLgJLnYSbG4

Morsomt! Kommer det en oppføger ?

Kult Troll! :smiley: Bra jobba.

Da kan vi bare glede oss til oppfølgeren da… :wink:

Det synes jeg var morsomt laget. Gleder meg til oppfølgeren.
Bård

Takker for hyggelig tilbakemelding! :smiley:

Selvfølgelig kommer oppfølger! tror kansje jeg skal starte nå, jeg lager animasjoner basert på settene + kulisser, så neste blir Lego Pharaoh’s Quest: The Staff

EDIT: har jeg ‘lov’ til å lage en post per episode, eller skal jeg poste alle her?

Veldig bra! Gleder meg til oppfølger jeg også:D

Jeg syns du bør poste ny tråd pr episode, gjør det lettere å vite hva som kommenteres når:)

ok.

Episode 2 starter jeg å animere i dag (25/1/2011)
men skal bruke litt mer tid på redigering, tenkte å ha komplett med lydeffekter i tilleg til musikk, så legger antakelig ut episode 2 (The Golden Staff) om 2-3 dager :wink:

Nå så jeg at denne lå i generelt, post neste i galleri - for galleriet er vel egentlig ment til kreasjoner vi mekker, og en animasjonsfilm hører vel til der?

Du har et poeng det. :wink:

Flott film! :slight_smile:
Bare én ting - ikke bruk LEGO-logoen, det er en stor nei-nei (big no-no på norsk? :slight_smile:). Usikker på “Pharo’s Quest”-delen dog. Uansett bør du trolig ha en disclaimer om at LEGO-gruppen ikke har noe med det å gjøre så lenge det er en fare for at det kan tolkes slik. Sjekk retningslinjene for detaljer.

oh, tenkte ikke så langt, tror jeg setter opp en disclaimer, men prøver med det første å beholde pharaohs quest ihvertfall på senere filmer, og hvis jeg får noen pekepinner av LEGO/youtube copyright-teamet, så redigerer jeg de bort. Takk for at du sa ifra, liker konstruktiv tilbakemelding :smiley: