Lego på Komplett.no

komplett.no har begynt å selge Lego. Ingen prisbomber, dessverre. De ser ut til å holde rundt veiledende priser så langt.

Veiledende til hvem?
Ser at det meste ligger under veiledende pris fra LEGO, med nesten 20%.
Det er billigere enn Extra Leker.

Godt spørsmål, jeg kikket bare raskt på de dyreste settene og de så ikke fryktelig billige ut ift Lego sin veil. Prisene er faktisk ikke så aller verst nå når jeg har bedre tid til å bla litt. Håper de utvider utvalget etter hvert!

Etter som jeg husker så har de hatt lego før også. Og at det ble sterkt rabattert når de skulle ha det ut av sortimentet igjen. Så kan jo hende de har tatt inn for å være med på julehandelen evt prøver å ha det i sortimentet sitt.
Så det kan være verdt å følge med fremover, for skal det ut av sortimentet igjen så blir det garantert rabatter.

Har sett den samme i andre nett butikker som før bare solgte en type produkter. For eksempel CDON hadde i fjor også Lego inne og den forsvant etter jul men kom sener tilbake igjen. Men nå selger jo også CDON alt mulig. Har på følelsen at Komplett også følger den ruta.

Vi kan kanskje se at komplett nå begynner å selge Lego.

CDON selger vel i grunn ikke Lego selv, de viser vareutvalget fra Lekmer og disse ordrene sendes ut fra Lekmer. Slik jeg har forstått det i alle fall. Men du kan benytte evt. rabattkoder som måtte gjelde fra CDON da.

Eksempel: Tower of Orthanc hos CDON. Se nedenfor prisen: “Leveres av Lekmer”