LEGO Ideas set, #21301 Birds

Da blei det fuglene, trodde vel at det var dette settet som kom til å bli realisert. Fint i allefall. Kommer vist i januar, skal ha et i alle fall

Mer på https://ideas.lego.com/blogs/1-blog/post/22#

Steinar

Det ble jo 3 sett og ikke bare fuglene :wink:
Et fint sett, men faller ikke i smak her.
Fugler ser jeg på hver dag utenfor kontorvinduene, og nå er det sidesvansen som holder til i buskene =)

Kan du redirigere noen av Sidensvansene til Sørlandet? Vil gjerne knipse noen bilder av dem. :laughing:

Jeg likte det veldig godt, men tror ikke det blir Legos bestselger, må jeg si. Skal naturligvis ha et sett eller to selv.

Jeg likte settet veldig godt og jeg håper det kommer flere i denne serien. Det har jo kommet noen sett med dyr tidligere så det er på tide at fuglene også får litt oppmerksomhet. Jeg skal iallefall kjøpe det settet der og det kommer nok til å bli en av få sett som skal stå oppbygd men urørt over lang tid :slight_smile:
Dette er jo reine kunstverk!

Med barnehage i et fuglereservat må jeg ha disse på jobben.

Disse treffer dessverre ikke meg helt, men at det er interessant bruk av klossene; det skal settskaperen ha! :slight_smile:

Som biolog må jeg nok ha dette settet :wink:

Likte spesielt at det står latinsk navn på hver fugl! Selger dette bra, kan det nok fort bli flere sett i denne serien framover…