LEGO-festivalen 2015?

Fikk nettopp vite av den ene sønnen min som har blitt fortalt av sin kjæreste at det er LEGO-utstilling i Teknisk Museum i Oslo! Dette har jeg ikke hørt noe om…? Leser på sidene deres at Brikkelauget er med, til og med.
Hvorfor får jeg høre om slikt via via og ikke her på Brikkelaugets egne sider?
Merkelig…

Fordi planleggingstrådene er i medlems delen av forumet :wink:

Vi kunne vel også vært flinkere til å oppdatere forsiden iallefall med hva som skjer… Iallefall når PKH2015 er siste oppdatering om ting som skal skje.

Aha. På tide å få ut fingeren og bli fullt medlem, altså… :wink:
Er jo nå ett år siden jeg gjenoppdaget LEGO og etterhvert ble bruker her på Brikkelauget… :slight_smile:

Du er nok ikke den eneste som har drøyd. Jeg svirret rundt her godt over ett år før jeg meldte meg inn. :slight_smile:

Som Andrew skrev, så skjer mye planlegging i meldems delen. Men forsiden har nok blitt hengende igjen ved PKH 2015. :smiley: . Burde vært oppdatert for lenge siden.

Men vi burde være flinkere til å promotere ting vi er med på som er åpent for publikum.
I den anledning, kan noen med rettigheter til det legge inn kinodagen i Fredrikstad i brikkelauget-kalenderen?

Tok sin tid før jeg ble medlem også. For å si det sånn, med de rabattene man får som medlem diverse steder betaler medlemskontigenten seg selv veldig raskt. Og da har jeg ikke tatt hensyn til LUGBulk…

LEGO festivalen går i flere byer i Norge.
Vi har brukt navnet “Build The Change” her på forumet, men det er det samme som LEGO festivalen som pågår akkurat nå. Her i Tromsø er det iallefall samme sak…

"Build the Change" er navnet på en LEGO-festival som foregår i flere byer sånn omtrent nå. (Build the Change Tønsberg er over.)

Ja dette kunne vi helt klart ha laget noen tråder om i den åpne delen av forumet tidligere.

I Bergen er det i hvert fall LEGO festival på VilVite-senteret og denne uken stiller det folk fra Brikkelauget hver eneste dag. Vi lager liv og røre med live bygging, stor LEGO Star Wars utstilling og andre særegne sett og egenkomponerte saker vi har med oss på standen vår. Det ligger bilder av noe av moroa på VilVite sin Facebook-side. Kom og bygg! :slight_smile: