LEGO Fan Weekend Skærbæk 2013 - 27.-29. september

Da er bilen pakket og klar til avreise i natt/tidlig morgen. Gleder meg til å se en del av dere på båten i morgen tidlig og resten i Skærbæk :smiley: God tur!

Blir stas! Bilen er pakket, har en dag på Sørlandet først, reiser med ferja i morgen tidlig. Framme i Skærbæk rundt tre. Gleder meg!

Sitter vel mest og venter på CowboyGibson nå, tror ikke jeg får gjort så veldig mye mer nyttig på jobb i dag, rimelig trøtt etter å bygget til sent i natt. Dette blir flott. :smiley:

Bilen er pakket. Trønderbataljonen kjører om en times tid. Plukker opp LEGOkalle på Alvdal og er klar for båt fra Larvik i morgen tidlig. Sees vel kanskje på båten L@go. Hvem andre tar første båt fredag?

harald-

Med mindre båten fra Kristiansand plutselig har fått helt ny reiserute skal den neppe innom Larvik - og jeg håper i grunnen også den kjører strake veien til Hirtshals derfra, for da kommer jeg så mye fortere fram. Når det er sagt hadde det vært veldig trivelig å sees på båten, men vi får vel vente til Skærbæk… :slight_smile:

:stuck_out_tongue: kom på det for litt siden, at dutar annen båt. Vi sees:-)

Og her i Skærbæk venter man på at de skal bli ferdig med å sette opp bord så man kan sette opp MOCen sin… eller, det gjør i det minste jeg og cecilie, Brikkelauget-layouten er i god gang dog.

Takk for ei fin helg. Sliten kan man si… Neste år skal jeg IKKE ha ansvar for annet enn dyna mi når jeg kommer hjem. :blush:

Må bare klore ned et par linjer her jeg også. Nå delte jo ikke jeg hytte med dere i år, men det var veldig trivelig å se dere igjen alle sammen - det var en bra norsk delegasjon i Skærbæk, og jeg gleder meg til neste skikkelige samlingspunkt, PKH (selv om sikkert en del skal nedover til LEGO World også).

Ble igjen i Billund noen dager og dro over til Swindon sist fredag og The Great Western LEGO Show - også kalt STEAM - og det var også en veldig artig opplevelse. Mye moro å se og veldig trivelige folk, som tydeligvis stort sett ikke drar til Skærbæk av en eller annen grunn. Mange superdyktige byggere der som jeg lenge har hatt lyst til å møte (Derfel Cadarn, Cuahchic, peggyjdb, Mad Physicist, SilentMode, SlyOwl, Bricktrix osv osv osv).

Og disse to helgene gikk selvfølgelig grundig ut over lommeboka. Så nå blir det suppe og knekkebrød fram til jul, tror jeg:

http://www.flickr.com/photos/legolago/10196140753/

Snakkes!