LEGO Fan Weekend Skærbæk 2013 - 27.-29. september

Påmeldt :smiley: Trenger ikke hytte.

Jeg kan sikkert være sjef for en hytte om nødvendig.

Påmeldt. Trukket resten av familien da det kræsjet med en annen tur.

Da trenger jeg hytteplass.

Hei alle Brikkelauget medlemmer :slight_smile:

Hvis du ønsker å være med på dette flotte eventet, så ikke nøl med å melde deg på! Foreningen har bestilt 4 hytter og fyller på så lenge det er plass. Det er veldig stor pågang i år og antar at plassene totalt sett kan bli veldig fort borte. Som det står tidligere i denne tråd, så skal du melde deg på til: fanweekend.dk

Det er flere måter å komme dit ned. Bil eller fly. Det blir senere også laget en transporttråd, hvor vi prøver å samkjøre transport med bil og båt, så alle som vil kommer med.

Morten

Da har jeg også meldt meg på. Er min første tur med Brikkelauget, og vil gjerne være med på en hytte. :smiley:
Tosca

Jeg har nå oppdatert første post med en foreløpig hyttefordeling som skal inkludere alle som har bedt om hytteplass. Men vi har fortsatt ledig plass! Går du og lurer på om du vil være med til Skærbæk? Ikke lur lenger, meld deg på, før det er for sent! Vi har kanskje ledige hytteplasser, men det er ikke så mange ledige plasser igjen til eventet. Meld deg på nå! Det blir kjempegøy :smiley:

Det er forøvrig kun maks 20 ledige plasser igjen har vi fått skriftlig beskjed om fra komitemeldem.

Nå har jeg sendt påmelding og er interessert i hytte.

Håper dere synes det er greit at jeg kommer innom en tur på selve utstillingen bare med familien, kona foreslo at vi skulle ta en tur til Danmark i høstferien, så om jeg får fri blir det bare kikking for vår del. Gleder meg i alle fall.

22 nations right now.
Denmark
Australia
Hong Kong
Germany
Thailand
Germany
Norway
Spain
Sweden
Portugal
Italy
Austria
Switzerland
Poland
Netherlands
Canada
United Kingdom
Belgium
USA
Serbia
Brasil
Finland

32 LUGs now:
Byggepladen
Melbourne LEGO User Group (MUGs)
1000Steine
MotherLUG
Brikkelauget
Hispabrick Magazine
BFRM
Swebrick
BeLUG
LGOE
De Bouwsteen
ItLUG
RomaBrick
SwissLUG
HispaLUG
MBFR
ParLUGment
Sleghiamo la Fantasia
Lowlug
WisLUG
Eurobrick
flickr
Comunidade 0937
Brickish Association
Southern Lego Train Club
Berliner Steinkultur
Skockani
CLV Brick Team
LUGBrasil
Palikkatakomo
QuéLUG
MegLUG

Er intressert, men er en fattig student for tiden. Så hvis betalingen er med en gang, blir det en trist historie for meg.

Betaling er nok ikke med en gang, ser at i hvert fall den hytten jeg har booket har betalingsfrist 27. august, og jeg antar de andre også har betalingsfrist rundt da.

Stemmer. LFW er forøvrig et billig event å dra på, så bare å melde seg på før det er for sent! :slight_smile:

Tok beregningen og tror jeg klarer å hoste opp noen kr til leie av hytte, er det en hytte master som er intressert i å ha trivlig kar med på lagget?

Setter deg opp på hytta til Quarryman. Husk å melde deg på på LFW-sidene også :slight_smile:

Nå nærmer fristen for MOC-påmelding seg (1. august), oppfordrer alle til å få meldt MOCsene sine på i tide! Gå hit for å gjøre det. Og skal du ha ting i Brikkelauget’s felleslayout, meld om det her.

Det vil også muligens pågå en hemmelig aktivitet før eller etter, og dersom du ønsker å bli med på dette så må MOC medbringes :slight_smile:
uansett om det er en liten selvlaget MC eller en større layout.
Du kan også bidra med en eller flere GBC moduler :slight_smile:

Meld dere på Mindstorms workshop/demo:)
http://www.fanweekend.dk/forums/index.php?/topic/70-mindstorms-workshop-demo/

Teller ned her nå, og lurer på hva skal jeg ha med meg? (sengetøy feks?)
er det noe supersmart som må medbringes?
Ellers ser jeg frem til ei herlig helg med dere andre. :smiley:

Pakkeliste:

  • Deg selv
  • LEGO MOC
  • Klær etter eget ønske
  • Toilettestoff etter eget ønske
  • Bankkort(Minibank der nede i gåavstand)
  • Evt. danske penger du har ligganes
  • Kamera
  • evt. badetøy om du ønsker å benytte deg av bademulighetene der

Sengetøy og håndkle må du ta med hyttesjef og høre om det er bestilt eller ikke.

=)