LEGO Fan Weekend 2014

Offisiell påmelding har ikke begynt enda.
Men ettersom flere av BtC-eventene er samme helg som LFW (Årets utenlandske event for de fleste)
Så ville jeg legge en påminnelse her om datoer.
Staben er i gang med planlegging og påmelding kommer plutselig.
Og det er kamp om plassene.

Kan også være greit med en midlertidlig påmelding så vi vet hvor mange hytter vi må ha :slight_smile:
Midlertidlig påmelding (Ikke bindende, og du må melde deg på en ekstern side når dette kommer)
Fint om dere nevner hvilken dag dere kommer så planlegging av hyttene blir litt bedre i år =)

[size=150]Datoen er 26. til 28. september 2014[/size]

De fleste reiser neddover torsdag og hjem mandag kveld.
Mange Bricklinkere deltar og har med seg noen flotte brikker du kan kjøpe :wink:
Det er også en leketøysbutikk som har utsalg med litt ekstra gode priser.
Møt nye og gamle fra fjern og nær.
Festmiddag på lørdag med konkurranser.
Auksjon etter festmiddagen hvor du kanskje får et godt kupp.

Da er påmelding åpnet!
Meld dere på via denne linken
Bekreft påmelding i e-post du mottar.

Husk også å melde dere på via vårt arrangements oppføring

Da får vi oversikt og får riktig antall hytter.

Husk at det er mange AFOLs i hele verden som nå melder seg på til en begrenset plass.

Første mann til mølla!

Mer info om vår deltakelse

115 av ca 350-400 plasser allerede booket =)

Jeg er litt nysgjerrig på hva LFW er. Synes nettsiden deres var litt mangelfull.
Noen som kan utdype litt?

I tillegg til dette så er det utstilling lørdag og søndag.

Bilder fra tidligere event

Det er vel også noen foredrag, sist gang var det noe om Mindstorms/EV3 eller noe.

Over 200 påmeldt på få timer, så få ut fingeren hvis du skal og ikke har meldt deg på :wink:

Det er en helg hvor AFOLs fra hele verden samles for å treffes, stille ut sine prosjekter, kjøpe/selge og prate om LEGO. LEGO stiller også opp med workshops, det er auksjoner og festmiddag for deltakere.

Det kan sammenlignes med andre konvensjoner, men lokalene er nok en god del mindre, vil jeg tro.

LEGO® Fan Weekend Signup
Sorry, signup for LEGO® Fan Weekend is closed!

Publikumsdager under LEGO Fan Weekend i Skærbæk

Åbningstider
Lørdag 11.00 – 17.00
Søndag 10.00 – 16.00

Entre:
Voksne DKK 40,-
Børn DKK 20,-

Adresse:
SKÆRBÆK fKursus- og fritidscenter
Storegade 46 – 48
DK-6780 Skærbæk

Mer info

Det er blitt annonsert tre forskjellige “foredrag” - ett med Jamie Berard om designprosessen bak Fairground Mixer, ett om IDEAS og ett om returen til Hero Factory. Men det er begrenset antall plasser (80) og allerede 60 stykker som har meldt seg på det første - så det haster hvis dere vil være med. Påmelding på Fan Weekend forum-sidene. Ser ut som jeg er eneste Brikkelaugeren foreløpig…

Blir det nye settet offentliggjort?

Jeg er med og fikk plass nr 30 :slight_smile:

Er du sikker på det? Ser ikke navnet ditt på lista…

EDIT: Ah! Du var tidlig ute, ja. Stemmer det :slight_smile: