Lego Eiffel Tower 10181

Hei

Jeg har en tante som mistet sin sønn for noen år siden, og han var meget lidenskapelig interessert i lego.
Jeg har tidligere hjulpet henne med å selge unna masse samler lego.

Nå ønsker hun å kvitte seg med Eiffel Tårnet. Det er meget stort, og etter hva jeg kan google meg frem til så er det Lego Eiffel Tower 10181.

Jeg ønsker nå å høre om det er noen som er interessert i å kjøpe dette, og hva verdien er. For hverken jeg eller hun har noe peiling på Lego. Så jeg stoler på ærlige tilbakemeldinger.

Jeg har ikke fått tatt noen bilder enda, men det skal jeg få fikset. Det står ferdig montert. Jeg vet ikke om det er monteringsannvisning eller eske, men det tviler jeg på.

Interessert!!
Kommer an på hva prisen havner på :wink:

Jeg solgte mitt for et halvt års tid siden, til et annet Brikkelauget-medlem, for 6000 kroner. Det var garantert 100% komplett, med eske og byggeveiledning, men det var også en ganske rimelig pris. Så noe i nærheten av det kan du nok håpe på.

Når det er sagt, er jo settet bare verd 6000 kroner hvis noen faktisk er villig til å betale 6000 kroner. Hvis ingen er villige til å betale mer enn 3000 kroner, så er det det det er verd :wink:

Sjekket akkurat innholds-lista, var faktisk ikke noen spesielle deler i den?

alpha.bricklink.com/pages/clone/ … 1-1#T=S&O={}

Her er bilder

Jeg har også solgt en komplett utgave av denne for noen år siden. Med eske og instruksjoner. Fikk 7.000 for min. Så da har du i alle fall to referanser på pris

“Med eske og instruksjoner” er nøkkelord her. Uten disse er det dessverre bare mange vanlige deler (dog samlet), og det er begrenset hvor mye folk er villig til å betale for det.

Instruksjoner:
alpha.bricklink.com/pages/clone/ … ?I=10181-1

Og bare boksen:
alpha.bricklink.com/pages/clone/ … ?O=10181-1

Det kommer jo selvsagt frakt og mva i tillegg på de fleste her.

Ville jo tro at instruksjonene i det minste var tatt vare på, kanskje de ligger et lurt sted.
Jeg flatpakker mange esker for å ta vare på dem.

Samme som jeg svarte på PM :slight_smile:

Tårnet ligger også ute på Finn.no og jeg har startet en budrunde!

Budrunden er nå i gang!

Ledende bud er:
Bjørn - 3000kr

Tidligere bud:
(Ørjan - 1500kr)

Budrunden avsluttes Fredag kl 20.00

Siste bud på 3500 fra Vegard via Finn.no

​Da er det litt over en time igjen av budrunden, og høyeste bud er fortsatt 3500kr.

Bjørn 3700