LEGO Creator Expert - 10257 Carousel

[youtube]GN1HAafB2No[/youtube]

:smiley: :smiley: :smiley:

Fiiiin og morsom modell! Me want! :mrgreen:

Veldig fin! :smiley:

Har ikke vært noen fan av de andre fairground-settene, men denne tror jeg må anskaffes.

Jeg trenger ikke denne.
Jeg vil ikke ha denne.
Den blir for dyr.

Aw, hvem prøver jeg å lure?
Får holde oss til fakta:
Skal…ha!

Hvor lang tid tar det før du lager GBC av den :smiley:

Nice!
Har alltid hatt lyst på en slik karusell men Grand Carousel har vært rimelig utenfor rekkevidde prismessig for min del.
Nå er det bare å glede seg til juni =)

Denne var jysla fine…

Aaaaah - kanskje byen min trenger et tivoli after all… :stuck_out_tongue:

Hvordan greier Lepin allerede ha kopi av denne karusellen ute for salg?

Edit: Fjernet link…

Plot twist: Lego er en kopi av Lepin. :open_mouth:

Spøk til side…Godt spørsmål.

Fjerne linkene, kanskje? Vil jo ikke hjelpe søkemotorer og lede folk dit…?

De har jo ikke det heller. Det er den gamle som er i salg, den nye står som presell. Altså tar de opp bestillinger bare.
Så bildet er nok av originalen, Lego.

Fjernet linken, tenkte ikke over det i farta, sorry… Og ser nå at det er pre sell ja… Anyway, LEEGO har et seriøst problem. Utgåtte sett har hjernedøde priser, så nå tjener Lepin seg rike.

Mulig de fleste har fått det med seg, men Lego VIP medlemmer kan allerede nå kjøpe denne på legos webshop (https://shop.lego.com/en-NO/LEGO-Creator-Carousel?icmp=HP-SHM-DPC-CR-carous-105).

Var uheldig og endte opp med 2 av denne typen støttenner med hull på feil side, noen som har 2 av de motsatte og vil bytte?

Til de av dere som har den: Er den verdt pengene? :confused:

Ja! :smiley:

Stakkars lommebok… :cry:

Er det noen her som har klart å modifisere dette settet slik at det passer inn på 32x32? Eventuelt 16x32 + 32x32?

Etter å ha studert tegningene litt har jeg telt meg frem til at karusellen går utenfor byggeplaten i alle fire retninger. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg bygger alt av større bygninger over til å passe på byggeplater (ikke 48x48).