Lego blogger på Norsk

Hei
Finnes det noen Lego bloggere på Norsk?
Har prøvd å Google litt, men kan ikke finne noen i farta.

Siden jeg ikke har fått svar, tolker jeg det som at det er veldig få av de om det i det hele tatt eksisterer.
Derfor starter jeg en egen :smiley:

Hva vil du se i en norsk Lego blogg?

Planen er å få den klar for lansering i løpet av vinteren :slight_smile:

De fleste som er aktive med LEGO bruker jo forumet her… det er jo på en måte en blogg?

Mange legger også ut bilder på Flickr.
Jeg følger iallefall med der og ser mye fint der fra medlemmene her på forumet (og andre).

Nå har jeg ikke selv vært så veldig aktiv i de siste to årene. Men når jeg tidligere har holdt på med ett prosjekt så har jeg nå forsøkt å dele det her på forumet med litt informasjon om hva planen er og bilder som viser hvor langt jeg er kommet.
Jeg for min del ser ikke behovet for en ekstern blogg utenfor Brikkelauget forumet da miljøet er såpass lite her til lands… Hva er målet med å sette opp en Norsk LEGO blogg?

Men om du sikter til mer utenlandsk besøk på en blogg så er det kanskje greit å kjøre eksternt da kommunikasjonen her på forumet går hovedsaklig på Norsk. For mer utenlandsk besøkende bør kanskje språket på bloggen være på Engelsk?
Bloggen bør iallefall inneholde masse bilder for LEGO er jo hovedsaklig noe visuelt.

Bruker instagram kontoen min til det. Nicket mitt er ellers også reservert på både FB og YT, men ikke særlig aktiv der per dags dato.

Jeg hadde en blogg for en stund siden, men den dabbet litt av etter hvert. Mulig jeg skal børste støv av den etter hvert? Ligger fremdeles på http://bidne.net/lego hvis du trenger litt inspirasjon. Utfordringen er å lage innhold som er relevant og unikt for norske forhold. Nyhetssider og youtubekanaler som anmelder sett og denslags fins det jo 13 av på dusinet nå. Og meld deg inn i Brikkelauget! Mye relevant og interessant innhold i den interne delen av forumet vårt!