LEGO annonserer nytt CUUSOO-sett!

Det er gode muligher for at Ghostbuster HQ alikevel kan komme ut som et Lego produkt.
Huset har i de siste dagene rast oppover listen hos Lego Ideas nettsiden, har over 4000 supportere nå.
Med 10K supportere så må Lego seriøst vurdere om huset skal lages av dem.
Huset er bygget litt om for å få plass til bilen gjennom portene og inne i garasjen.

t.co/ww5DAui8f1

Ser veldig lovende ut! Håper dette får nok stemmer til å bli vurdert!

Bilde av hvordan innsiden kan bli seendes ut her. :slight_smile:

Da har Ghostbusters HQ nådd 10.000 supportere, og vil bli vurdert av LEGO for eventuell produksjon! :slight_smile:

Beklager gigantisk bilde, fant dessverre ikke noe i mindre oppløsning på nett (og så vidt jeg vet har man ikke mulighet til å resize en online bildefil her på forumet):

[size=85](kilde: prosjektsiden)[/size]

Et såpass stort sett (2800 deler) vil nødvendigvis bli dyrt; til sammenlikning koster 10224 Town Hall med 2766 deler 1.799,- NOK, men så må man vel legge på litt siden dette ville være et lisensprodukt, så tipper minimum 2000,- NOK, kanskje opp til 2.500,- NOK.
Jeg er litt spent på om det i det hele tatt vil være aktuelt å produsere et såpass dyrt LEGO Ideas-prosjekt, men håper virkelig denne går igjennom, -det hadde jo vært helt genial å parkere Ecto-1 her! :smiley:

Av de settene som er med i neste Review-periode tror jeg Wall-E har størst sjanse for og lykkes.

Wall-E er nok av en mer håndterbar størrelse ja… Men veldig kul den også :slight_smile:


[size=85](kilde: Produktsiden)[/size]

Rettelse… kommentar fra designeren etter et spørsmål om antall brikker som er brukt:

5704 parts for the build with interior. And 2800 parts only for the V1- outer wall build.
I think a middle course will certainly be necessary. Or a smaller version with only one floor. There are many solutions for this HQ.”

Eller lage det som et ekslusivt sett. Folk som nå har kjøpt Ecto1 Må jo ha Ghostbusters HQ.