Lego 4548 9V Fartsregulator for tog

Hei jeg har 3 stk 4548 Fartsregulatorer. MISB (helt nye i uåpnet eske) Europeisk trafo, Norsk versjon. som jeg selger for kr. 500,- pr. stk

Førstemann. Send gjerne mail til erik@photosession.no for raskest svar.

Ett lurt tips om du vil selge disse regulatorene.

http://www.bricklink.com/catalogPG.asp?S=4548-1

Kan tenkes du burde selge dem på Finn eller Qxl om du ønsker 500 for dem.

Beklager om jeg virker negativ.

Her står det jo at average price er 42 Dollar per stk og max price er 65 dollar. Om man sammenligner priser fra USA og Norge på lego store så er prisene omtrent tilsvarende en 10 kroning per dollar. (når moms og frakt etc er lagt til)

Men om man kjøper alle 3 kan vi sikkert bli enige :slight_smile:

Prislappen fra Edwis er fortsatt på de og de kostet jo 449 kroner per stk engang. (inflasjonsjustert så blir det faktisk akkurat 500 kr. )

:slight_smile:

Mulig du er heldig å finne en ivrig samler (eller en som ikke vet at de finnes i hopetall) som er villig til å betale 500 kr for de, men beklager det finnes mange av disse regulatorene i markedet (foreløpig går det “14 av dem på dusinet”). Selv om de selges i Bricklink og andre nettsteder for en viss sum, er det ikke det samme som at vi ønsker betaler det…det er flere som selger dem billigere bare man ikke har hast, selv har jeg ca 15 av disse regulatorene. Man får dem nye fra Sverige for en brøkdel av denne summen (godt under tollgrensa for post). Lykke til :slight_smile: