Lego 10194 Emerald Night

Jeg var innom outland og så Lego 10194 Emerald Night til 1400kr. Hadde tenkt å kjøpe den der, men jeg lurte på om kanskje noen andre steder som tilbyr den billigere (inklusiv frakt)? Noen som vet?

På Ekstra Leker her i Tromsø koster den 799,-

oi det var forskjell, men nå sitter jeg i Bergen så det ble litt langt unna :\

EDIT: Ringte butikken og de hadde visst mulighet for å sende den med postoppkrav til meg! 799,- + 239,- i postoppkrav = 1038,- fantastisk! Tusen takk for hjelpen! :slight_smile:

Hei!

fint om du tar oppf. om å legge inn bosted i profilen din. Jeg er også fra Bergen og vil derfor tipse deg om at vi har 2 stk Ekstra Leker, en på Sotra og en i Åsane. Mulig de har [set]10194[/set] ?

Kanskje jeg tar meg en tur til Extra leker her i Tromsø.

Hei, da har jeg oppdatert profilen :slight_smile: Jeg var innom begge de to for en liten stund tilbake, men åsane hadde bare VW bilen og romfergen. Sotra hadde derimot ingen lego sett av den typen. Jeg spurte opprinnelig extra leker tromsø om de kunne sende det til åsane for at jeg deretter kunne kjøpt det der, men det hadde de ikke mulighet til desverre.

utsolgt i tromsø

Da kjøpte eg visst siste, jeg bestilte den mandag, men ringte tilbake onsdag om jeg kunne kjøpe en til, men da hadde de ikke flere. Trodde du hadde vært innom og skaffet deg en jeg :stuck_out_tongue:
Ifølge lego norge var det visst bare extra-leker tromsø og sotra som hadde fått det settet pga feilleveranse

får håpe det blir flere feilleveranser :laughing: