Lån av deler og figurer PKH2018

Jeg og Olav (norlego på forumet) holder på med et samarbeidsprosjekt som skal stilles ut på PKH i år. Layouten skal være omtrent 2,5x14 baseplater stor og forestille landsbyen Bree fra Lord of the Rings. I forbindelse med dette har vi støtt på et par problemer som vi håper at noen av dere kan hjelpe oss med.

Figurer:
Til layouten trenger vi mange figurer. Blant annet trenger vi 4 komplette sett med hobbiter (Frodo, Sam, Merry, Pippin) og 6+ Ringwriaths. Jeg og Olav har en god del figurer selv, men mangler fortsatt 2 sett med hobbiter og 2, kanskje fler Ringwraiths. Så om du skal til PKH og har noen av disse figurene og er villig til å la oss bruke de i layouten vår under arrangementet, si i fra :slight_smile:

Blader:
I layouten planlegger vi å ha en ganske stor skog. Dessverre er Plant Leaves 6 x 5 fryktelig dyre på bricklink, og vi har ikke tid til å vente på årets LUGBulk. Så hvis du har noen hundre Plant Leaves 6 x 5 i dark green og/eller green, og er villig til å la oss bruke de i layouten vår, si i fra :slight_smile: De aller fleste trærne skal vi bygge på fredagen (27. april) og ta fra hverandre på søndagen.

Håper at noen kan hjelpe til :slight_smile:

Jeg har ett komplett sett med hobbiter og 4 ringwraiths som kan lånes ut. Send pm så kan vi kanskje ordne dette i god tid før PKH.

Trenger dere fortsatt hjelp? Har en lott liggende, men husker ikke hvilke sett/figurer det er :relaxed:

Jeg har hundre av [partimg]2417[/partimg][part]2417[/part] i grønn og hundre i mørkegrønn. Tar med til PKH hvis jeg finner dem!

Edit: Funnet, og lagt klar for å tas med til PKH.