Lamborghini Gallardo

Har fått knotet litt med Lego i påsken. Lagde en Lamborghini Gallardo i går, har ikke begynt på interiøret enda, men det kommer etter hvert Alt som skal kunne åpnes, kan så klart åpnes på denne også.


Det var skikkelig bra så langt. Gleder meg til å se det endelige resultatet.

Kjempeflott sak. Jeg får aldri til i den skalaen der…
Men siden dette er en Lamborghini, burde den ikke hatt “lambo-dører”? Wink
Nå vet jeg ikke om den Gallardo’en har slike dører orginalt da. Men hadde vært tøfft å sett slike dører som løftes opp og ut istede bare for utover…

Akkurat Gallardoen har sånne kjiipe vanlige bildører:

Men skal se om jeg får “kappet” av hjørnet på dørene litt så de skrår litt også ser jeg jo nå at både panseret og motorlokket slår feil vei, så får se om jeg får snudd de også. Har ikke fått gjort noe mer med den enda, men får se hva jeg får til i helgen Smile

Her kommer det en oppdatering og tror jeg sier meg mer eller mindre ferdig med modellen nå. Siden jeg måtte snu åpningen til motorrommet og panseret så var jeg nødt for å lage ganske mye på nytt. Denne gangen fikk jeg plass til ratt og fungerende styring også Har fått kuttet hjørnet på dørene litt samt lagd luftsluser på sidene av dørene og mot bakskjermen. Samt at jeg har lagt til litt interiør og motor.





Oh man! Den var konge!