Komplette LEGO The Simpsons CMF-sett selges

Etter et innkjøp av en eske med LEGO Collectible Minifigures “The Simpsons” er jeg så heldig å sitte igjen med 2 komplette ekstra sett, og ønsker å selge disse.
Oppdatert: begge sett er solgt!

Bilde av posene med tilsvarende figurer oppstilt bak:

[size=85](trykk på bildet for større versjon)[/size]

Her er gjengen oppstilt foran 742 Evergreen Terrace (huset følger ikke med…) :wink:

[size=85](trykk på bildet for større versjon)[/size]

Gjenskap dine favorittscener fra serien …eller lag dine helt egne! (“serveringsforslag”; 1 stk 71006 er nødvendig for å gjenskape dette eksempelet) :wink:

[size=85](trykk på bildet for større versjon)[/size]

Settet består av samtlige 16 minifigurer i serien:
· Homer Simpson
· Bart Simpson
· Marge Simpson
· Lisa Simpson
· Maggie Simpson
· Grampa Simpson
· Ned Flanders
· Krusty the Clown
· Milhouse van Houten
· Ralph Wiggum
· Apu Nahasapeemapetilon
· Nelson Muntz
· Itchy
· Scratchy
· Chief Wiggum
· Mr. Burns

I mine øyne er dette den beste minifigur-serien som LEGO har produsert frem til nå. Kanskje litt farget mening iom. at jeg er ihuga Simpsons-fan, men uansett… :smiley:

Posene er uåpnede, bortsett fra at det i det ene settet er 1 stk Grampa Simpson som er åpnet ved et uhell (innholdet er ikke tatt ut av posen, kun kikket oppi og tapet igjen).
Settene er merket med en tapebit med påskrevet nummer, så det er ikke skrevet på selve posen (hvis det er av betydning).

Ønsker å selge settene for kr. 480,- / stk (dvs. kr 30 pr. pose). Kan slå av kr. 10,- på settet som har en åpnet Grampa Simpson-pose (kr. 20,- for denne posen).
Kan overleveres i Oslo Sentrum i nærheten av Oslo S (kontant betaling) på dagtid man-fre, på Jessheim på kveldstid / helg, eller sendes pr. post (forhåndsbetaling på konto) i bobleplastkonvolutt for et tillegg på kr. 35,-.
Oppdatert: Begge sett er solgt!
NB: Selges kun som komplette sett.

Ta kontakt i denne tråden eller på PM hvis du er interessert!

Ønsker å kjøpe et komplett sett :smiley:
Kan betale deg pr bank forhånd.
Vi kan ta PM på resten.

Da har jeg fått henvendelser på begge Simpsons CMF-settene, så har jeg desverre ingen til salgs lenger…

Takk for interessen! :slight_smile: