Klossexpo 23 10.-12. november

Da er snart sommeren over og vi er klare for å komme igang med utstilling, legomorro med likesinnede og vise frem våre kreasjoner for publikum.
Påmelding åpner snart.
Spørsmål?
Bruk denne tråden.

8 Likes

Fra KlossExpo sitt nettsted: “Brikkelauget er igjen KLOSS sin samarbeidspartner og står for planlegging og gjennomføring av årets utstillinger.”

Hvem gjør hva når?

De har hele arr, vi organiserer layout, setter kategorier til konkurransen. Akkurat som i fjor

1 Like

Når får man tilgang til hallen for rigging fredag ?

Sjekker opp.

Vi får tilgang fredag men vet ikke helt når fortsatt

Det jobbes nå med hotell deal

Filmfestival på Klossexpo KLOSSexpo - Film festival

2 Likes

Meld dere på folkens :tada::tada::tada:

1 Like

Da er vi en del som har booket rom på Moxy X fra fredag til søndag. Ikke byens billigste hotell, men veldig deilig med kort vei til hallen! Anbefales om man har råd til det.

-Christian

1 Like

Har også booket på Moxy - men spent på den hotell-dealen. Vil den gjelde dette hotellet eller et annet sted?

Jeg vet ikke, og usikker om de får deal. De skulle jobbe for det…

Hva menes med nick når man skal melde på?

Navnet du benytter på brikkelaugets side . Brukernavnet her

1 Like

Det er nevnt på Discord at det kommer en infomail til utstillere fra arrangør 1. november. Det kan også se ut som det ikke blir noen hotell-deal denne gangen.

1 Like

Jeg meldte på noen modeller via skjema på klossexpo.no og bekreftelsene havnet i søppelpost - mest sannsynlig pga at det er flere lenker og bilder i mailene. Så vær OBS på dette hvis man savner kvittering for påmelding.

1 Like

Booka rom fra lørdag til søndag. Må berre huske å merke modellene eg skal ha utstilt med Brickmania-design.

1 Like