Kids Expo 2014

Kids Expo vil også i år bli i år på Norges Varemesse 7. - 9. november

Kids Expo er en stor aktivitets- og fornøyelse-varemesse med masse aktiviteter. Vi skal også i år delta i stand sammen med LEGO.

Link til Kids Expo (OBS! fjorårets info nå, oppdateres senere): kidsexpo.no/?page_id=23

Det er mer informasjon og organisering av dette på medlemsdelen av forumet under: Informasjon for medlemmer

Mine bilder fra KidsExpo 2014 dukker opp i dette flickr albumet

IMG_0361 by Eiker86, on Flickr

Dagens høydepunkt på KidsExpo var da denne soldaten dukket opp og ville bygge LEGO =)

IMG_0432 by Eiker86, on Flickr

Er det ikke SpillExpo der også?

Nei, SpillExpo er i hall E, mens vi er i hall C.
Jeg er ikke sikker på hvilke billetter som inkluderer hva.

(OK, det er vel litt avhengig av hvor nøyaktig man skal være. Både KidsExpo, SkiExpo (Hall D), SpillExpo, og Bedre Landbruk (Hall A og/eller B og garderoben) foregår i Norges Varemesse på Lillestrøm. (Ikke kjør bil, køene står langt inn i Lørenskog. (Det ligger en kommune i mellom Lillestrøm og Lørenskog …)) Når jeg skriver nei er det fordi det virker som om det ikke er de samme billettene.)

Oppdatering: Hvis du først betaler for Kids Expo kan du betale et mellomlegg for å komme inn på spillexpo, jeg vet ikke om det blir et mellomlegg andre veien. Spillexpo er dyrere.

[youtube=wide]D-Q9FEYo32s[/youtube]

Her er også en time-lapse-video av logobygginga:
facebook.com/video.php?v=66 … eater&hd=1

Var en tur på Kids Expo søndag; Brikkelauget hadde (som sist år) en flott utstilling med mange flotte MOCs!
Morsomt gjensyn med Radiator City. Har sett bilder og video av Eidsvollbygningen, men den var enda mer imponerende live. Og den enorme jernbanebrua (som -hvis jeg forstod Kristska rett- Matija hadde laget ifbm. Bygg landet på Teknisk Museum) var jo helt enorm! :open_mouth:

…og der fikk jeg svar på det andre jeg lurte på;

  1. om dere kom imål med logoen
    og
  2. hvor mange brikker det var (vi bomma visst med 2-3 tusen brikker…)

-veldig morsom idé som det så ut til at engasjerte stort! :smiley: