Jurassic world-sett i Norge

Noen som vet om kjeder som selger de? Ser at Extra-leker har de i sortimentet, men er utsolgte. Har Outland disse?

Var på Coop Obs Lillestrøm i går, og de hadde en eller to igjen av http://brickset.com/sets/75915-1/Pteranodon-Capture.
Men ellers virker dette som en serie som få butikker har tatt inn.

Coop OBS Arendal hadde noen igjen av ett av settene (Raptor Rampage) for et par dager siden, men alle andre steder lokalt er de tomme.

Hos TRU i Kristiansand vet jeg de ble veldig raskt tomme etter lansering og de har ikke fått påfyll siden.

Coop City Lade har 75917 til 649,- og 75915 til 249,-

Det er vel snarere noe som LEGO sine selgere tilbyr butikkene å ta inn. Hvis de ikke tilbyr, så tas de heller ikke inn.
Snakker av erfaring fra dagligvare.

Jeg mener Ringo her i Ålesund har noen sett hvertfall.

Det har vært dårlig utvalg i Norge på denne serien pga etterspørselen i verden :frowning:
En av mine faste butikker hadde håpa å fått inn alle settene før jul, men fikk bare raptor settet :frowning:

Brikkebutikken melder på facebook at de har fått inn noen 75919, dvs 11 i går, lagerstatus er “mer enn fem” nå:

brikkebutikken.no/jurassic-7 … flukt.html

Disse var, som nevnt over, vanskelig å få tak i da LEGO ikke hadde kapasitet til å produsere alt butikkene ville ha. Nå har de begynt å komme inn i butikkene igjen dog.