Invitasjon til treff

Vi har planlagt et uformelt Lego treff hos meg i Lier Torsdag 17. November.
Ta kontakt med meg på:
helg-vi@online.no
mvh
Helge

Hold kaffen kald! Laughing

BØNNA wrote:
Hold kaffen kald! Laughing
Kald kaffe må du ta med selv. Varm kaffe derrimot skal jeg nok klare å stille opp med...

Til Helge
Spurte deg i et annet tema her, men har du bilder av byen din ute på nettet?

Daniel wrote:
Til Helge Spurte deg i et annet tema her, men har du bilder av byen din ute på nettet?
Beklager at jeg ikke svarte. Jeg har vært altfor opptatt med Lego salg, hus, jobb og familie (ikke nødvendigvis i den rekkefølgen) til å bygge så mye de siste årene. Det meste jeg har av egen Lego (dvs det som ikke ungene har overtatt, eller som er for salg) ligger pakket ned i mange/store ekser siden sist vi flyttet. Men jeg har nå begynt å planlegge et undervanns og kaianlegg for neste års utstilling, og begynt å samle sammen/kjøpe inn deler til det. Jeg har diverse båter ol liggende i esker, nå gjelder det bare å få tid til å bygge...
Helge wrote:
Daniel wrote:
Til Helge Spurte deg i et annet tema her, men har du bilder av byen din ute på nettet?
Beklager at jeg ikke svarte. Jeg har vært altfor opptatt med Lego salg, hus, jobb og familie (ikke nødvendigvis i den rekkefølgen) til å bygge så mye de siste årene. Det meste jeg har av egen Lego (dvs det som ikke ungene har overtatt, eller som er for salg) ligger pakket ned i mange/store ekser siden sist vi flyttet. Men jeg har nå begynt å planlegge et undervanns og kaianlegg for neste års utstilling, og begynt å samle sammen/kjøpe inn deler til det. Jeg har diverse båter ol liggende i esker, nå gjelder det bare å få tid til å bygge...
Np Helge Smile Har litt å styre med du da skjønner jeg. Prosjektet ditt hørest spennende ut Smile

Lego treff 17.11.05 (torsdag neste uke):
Kaffen holdes varm fra 18.00
De som har lyst til å komme må sende meg mail, så sender jeg adresse og veibeskrivelse tilbake.

Helge wrote:
Lego treff 17.11.05 (torsdag neste uke): Kaffen holdes varm fra 18.00 De som har lyst til å komme må sende meg mail, så sender jeg adresse og veibeskrivelse tilbake.
Jeg drikker ikke kaffe, men jeg er veldig glad i Lego. Jeg kommer innom en tur for å hilse på. Knut Olaf