Investere i togbransjen

Flott med fler togfolk. Jeg har alle som er i handelen i dag, bortsett fra det røde godstoget som jeg ikke har kjøpt i sett enda. Jeg pleier å kjøpe lokmotiver med PF på Ebay. Da komplett med motor, IR og batteriboks. Dette pleier å være endel billigere enn å kjøpe disse løst. Jeg bygger litt andre NSB lokomotiver også, derfor er dette en kjekk måte å få litt mer PF ting på. Har også bygd en hvit versjon av passagertoget. ES synes jeg er ett topp sett og ha. Når mine små nevøer kommer på besøk og skal kjøre, får de kun bruke dette fordi det går så sakte at det ikke kan spores av.

Jeg har anskaffet alle de 4 settene jeg åpnet denne tråden med, bare det gule godstoget er bygget.

Så, hva mener folket om [setimg]4841[/setimg] Hogwart Express fra 2010? Er det verdt å kjøpe/ha i byen?

Som stor togfan er jeg vel “programforpliktet” til å si kjøp alle tog, men…ikke det som er kronjuvelen i samlinga akkurat :wink:

Og, takk, hva er kronjuvelen(e) da?

Av de tog som ikke er MOC (standard fra LEGO) ut i fra hva jeg synes:
-725 (mitt første)
-10194 Emerald Night
-10219 Maersk train
-10020 Santa Fe m/vogner med andre settnr. (også de sett jeg har bygd om til Santa Fe El Capitan)
-10133 BNSF
++++
(det er jo de i exclusive serien som er mest jobbet med og mest detaljert).

(7740 og 7750 er også virkelige klassikere, men har dem ikke).