ID av politi set /Rester av bil

I det jeg fikk tak i så har jeg funnet noe som enten er en rest av en politi bil eller påbegynnelse av en Moc basert på en politi bil.
Har sjekket brickset for å se om jeg kunne finne den, men klarer ikke å finne den blandt de settene som likner.
En annen ting er at settet antagelig er Tyskt eller kjøpt i et tysk talende land.

[attachment=0]WP_20140322_003.jpg[/attachment]

[attachment=1]WP_20140322_001.jpg[/attachment]

Den figuren på bilde var et annet problem men har klart å finne ut hvor han kom i fra.

Denne?

brickset.com/sets/60042-1/High-S … lice-Chase

EDIT: Så ved nærmere ettersyn at jeg var helt på tur, gitt.

Ser ut om en litt hjemmelaga versjon av politibilen i Police Headquarters fra 2008.

http://brickset.com/sets/7744-1/Police-Headquarters
[setimg]7744[/setimg]

Tyske klistremerker fulgte vel med som standard på den tiden.

Jeg har litt på følelsen ut i fra hvilke deler jeg har der at det er ett av de mindre settene men med mod.
Men nå har jeg funnet deler av et større borg sett og mesteparten mangler, så det kan jo stemme her og.

På bildet ser det ut som om Polizei-skiltet bak er svart.
Hvis jeg blir lurt, og bakgrunnsfargen på skiltet egentlig er blått eller grønt, så kommer den delen sannsynligvis fra [set]7236[/set][setimg]7236[/setimg].

Det er blått det som merke å¨"panseret". Det er lysssettingen som gjorde det svart. Har et bilde til som ikke ble så bra som man ser at det er blått.
Men jeg tror du er inne på noe. Jeg sjekket ikke det andre bilde i dette settet og så nå at det liknet. . Takk

Fant ut at det faktiskt er relansering av 7236.
2005 modellen har sorte (engelsk) og grønne (tysk) klistremerker.
2008 modellen har blå klistremerker både engelsk og tysk.

Husker jeg hadde begge versjonene.

Var vel også relanseringer av [setimg]7245[/setimg] og [setimg]7235[/setimg]

Tror jeg faktisk har sett bakenden som fronten. Muligens den forrige eier av legoen hadde begynt å bygge noe.
Det var nok derfor jeg ikke fikk ting til og passe selv om jeg så at “bakenden” liknet fronten på settene