Hvor ofte bygger du LEGO?

Hvor ofte bygger du LEGO?

  • 1. Flere ganger daglig
  • 2. Daglig
  • 3. Nesten hver dag
  • 4. Noen ganger i uken
  • 5. Noen ganger i måneden
  • 6. Noen ganger i året

0 voters

Tenkte å se hvor flittige folk er til å drive med LEGO-klosser. Tipper interresen er stor … :wink:
(Lurer på om noen kommer til å svare alternativ 6? :neutral_face: )

Dette er jo veldig vanskelig å svare på, iallefall for meg. For det går veldig i bølger føler jeg; kan gå ukevis uten at jeg rører en LEGO-kloss, og så får jeg en ide som jeg har lyst å teste ut og kan sitte å “drodle” litt i noen timer og kommer ikke videre. Så kan det gå nye uker før jeg rører LEGO’en igjen. Men så får jeg kanskje en ide som jeg fortsetter med og da kan jeg plutselig sitte hver eneste dag i flere uker i strekk og bygge…
Det hender også at jeg i enkelte helger sitter å bygger så lenge og så mye at jeg glemmer middag og mat og alt sånnt :slight_smile:

Akkurat nå har jeg fått noen ideer, og sitter i “drodle”-modus akkurat nå. Men dette prosjektet har jeg bestemt meg for så det blir det nok noe ut av. Spørsmålet er bare når jeg får tid til å sette meg ned, nå som det er sommer vil jeg helst benytte mest mulig av feriedagene mens det enda er godt vær til å gå på fjellturer. Men straks det er en regndag og jeg er hjemme kommer jeg nok til å sitte å bygge igjen.

Vanskelig spørsmål, rører vel LEGOklosser ganske ofte sammen med poden, men å sitte ned å virkelig bygge skjer ikke så ofte. Håper ting blir bedre nå framover, går ut i 10 uker pappaperm snart, å da skal kjellerleiligheta gjøres om til kontor, hjemmekino, hobby og leikerom for store og små…åsså en liten bar da. Da blir det forhåpentligvis litt lettere å ta fra LEGO og bare la det stå non uker mens man bruker en time her og en time der på non prosjekter.

Jeg har ikke noe dedikert Lego område, så jeg bygger bare når jeg vet jeg har noen dager på meg til å finne frem, bygge med og rydde tilbake alt Legoen. Men jeg klarer vanligvis ikke å holde meg og må vanligvis kjøpe ett eller annet Lego sett når jeg har fått lønn. I tillegg til Star Wars Legoen som jeg kjøper alt av.

Har ikke plass til LEGO i leiligheten min. Derfor blir svaret mitt at jeg bygger med LEGO sjeldnere enn en gang i året. Garanterer at min neste leilighet skal bli større enn den jeg har nå!