hvilken side burde jeg kjøpe lego

Hei jeg har hittil kjøpt fra lego.com, men andre sier det finnes billigere sider å kjøpe fra som F. eks. bricklink.
Problemet er det at jeg vet ikke hvordan jeg kjøper derfra og om det finnes ubrukte deler der, etter min mening ser det ut som folk kan selge deg ølelagte deler der,og det jeg er ute etter er lego power funtions og da er det greit at det er nytt. Så er bricklink trygt og kan jeg kjøpe ubrukte deler der?

Veldig mange av oss har lang erfaring med Bricklink og de aller fleste er seriøse selgere (kan ikke sammenlignes med ebay, hvor selgerne på bricklink er prosentvis mye mer seriøse). Det finnes noen veldig få “råtne epler”, men de er det få av. Se på feedback de har fått av andre, les de negative tilbakemeldingene og se hvor mange det er av dem. Du skal ha en paypal konto for å kunne handle på bricklink. Det er et nettsted hvor du trygt kan få overført penger uten å oppgi kredittkortopplysninger eller kan overføre penger til fra din vanlige bankkonto. Har mange kjøp på bricklink og veldig fornøyd. Det tar litt tid før man blir kjent med funksjonene, men når du blir det så vil du ha mye glede av det. Spesielt catalog funksjonen anbefaler jeg alle å sette seg inn i.

Lykke til!

Morten

Takk, nå føler jeg meg litt tryggere på bricklink :wink:
Har hørt noen si at man kan få rabatt på bricklink hvis man er medlem i brikkelauget er dette sant?

Du får 10 % rabatt på bricklink hvis er medlem og handler hos :
viewtopic.php?f=4&t=927#undefined
bricklink.com/store.asp?p=helge
:slight_smile: