Hvilke sett skal man kjøpe i år?

Hvilke sett er dine favoriter i år ?
Hvilket er ditt bom kjøp?

Lurer på hvilke som kommer på jule salg ? men stund til det men blir vel standar men man kan jo håpe på noen av de store som ikke er Politi eller Brann.

Noen som vet noe om neste år ? sett bilder på noen serie 6 fig er det noe de vil ha til neste år?

Beste sett jeg har kjøpt i år er [set]10213[/set] (Ikke 2011 sett, men dette var virkelig kos. Mye underholdning og fint resultat for pengene.
Dårligste kjøp i år er [set]4195[/set]

Eneste nye sett jeg har kjøpt i år er hundepatruljen og Creator tømmerhytte. Tror ikke det blir så mye mer heller, synes ikke den nye havnen var så spennende. Tog har jeg ikke plass til (har vel strengt tatt ikke peiling på modelljernbaner og slikt heller!), og 8404 må jeg nok også oppgi. Bomkjøp har det vært ingen av hittil.

Hva var gale med [set]4195[/set]? Bygget det hin dagen og synes det var artig. Ikke det gøyeste settet men resultatet ble bra. Var 11 åringen min som ville ha det, selv foretrekker jeg strengt tatt kun CITYtemaet.

7 åringen min får [set]10218[/set] til bursdagen på onsdag og jeg kan nesten ikke vente med å gå i gang med det. Forrige uke bygget jeg [set]10197[/set] og det var supergøy. Et mareritt å få “1932” tallene perfekt men artig med utfordringer :slight_smile:

[set]4645[/set] ble bygget i uken som var og var skuffende. Lite og enkle detaljer og mye store, kjedelige deler.

[set]3677[/set]
[set]10219[/set]
[set]10217[/set]
er årets beste handler.
senere i høst blir det Winter village Postoffice

ellers klarer jeg ikke definere LEGO som bomkjøp ettersom all LEGO kan brukes til noe annet.

[set]7189[/set] er også ett godt kjøp, selv om det er ett par timer til jeg har det i min besittelse.

Minifig serie 6 kommer det også. og mange flotte figurer. søk på Youtube for å eventuelt finne noe.