Holmenkollbakken - i 3D TV! (architecture stil)

Laget denne for Collectable minifig serie 6 konkurransen på Eurobricks.

Meget dyr og diger 3D TV dette! :smiley:

Og noen bilder uten den forstyrrende TVen :stuck_out_tongue:

Og hvis det er noen som ikke har sett den nye Holmenkollbakken:

Flere bilder på flickr.

Utrolig flott kameravinkel på det første bildet, Cecilie! Det er en skikkelig høy “Wow”-faktor på det bildet slik som du har fotografert det.

Flott måte du har konstruert Holmenkollbakken på også - trodde først det var til EB’s Architecture-konkurranse du hadde bygget den for…

Ditto - men den passer jo enda mer perfekt inn i denne sammenhengen. Jeg skrev på Flickr at jeg syntes skiene til hopperen burde peke mer oppover, men han har jo åpenbart akkurat forlatt hoppkanten, så vinkelen er nok ganske riktig.

Selv om selve MOC-en i seg selv er knall synes jeg faktisk det i dette tilfellet er idéen som er mest imponerende - å komme på å bygge noe sånt som dette her fortjener applaus :slight_smile:

Heh, takk for det :slight_smile: Jeg hadde faktisk først lyst til å lage Holmenkollbakken til architecture-konkurransen, men klarte ikke å se for meg hvordan jeg skulle bygge den, så skjøv det fra meg. Klarte ikke å finne noen andre norske byggverk jeg hadde lyst til å bygge heller, så tenkte å droppe hele greia før jeg plutselig ble inspirert til å bygge Kinkaku-ji. Deretter kom idéen om Holmenkollbakken tilbake for denne konkurransen, og tenkte det ville være perfekt med skiløperen fra serie 2. Og plutselig så løsnet det for meg hvordan jeg skulle klare å bygge den også :smiley:

Kul ide og veldig kult gjennomført! Flott teknikk på selve hoppbakken!

Rålækkert Cecilie!

Oste Hovel

Grattis med førsteplassen i konkurransen, Cecilie! :smiley:

Heyhey - gratulerer:D

Woho, gratulerer! \o/ Velfortjent :slight_smile:

Takk for det :slight_smile:

Gratulerer! Det er en flott moc som fortjener den plassen den fikk :slight_smile:

IMPONERT…
Gratulerer, vel fortjent. :smiley:

Gratulerer med førsteplassen!

Ditto
Baard

Yes, gratulerer! Alltid moro når noe vinner som en selv stemte på - da har man jo beviselig hatt god smak :slight_smile:

Gratulerer

Gratulerer! Fantastisk laget!

Takk takk alle sammen :slight_smile:

Fantastisk! Gratulerer! Jeg leser ikke alt i forumet for tida, så går visst glipp av en del. Måtte sjekke hvorfor aktiviteten plutselig ble så høy her. :slight_smile:

Gratulerer med gull i Kollen Cecilie! :smiley:

Tok litt tid før jeg så dette…
The ski jump in Holmenkollen in Oslo (Sleepyhead) Entry (Build by Cecilie) First place