HJELP

Hadde en fantastisk ide om julelandsby MED tog, og da er det jo stas med et tog man syntes ser litt kult ut, så jeg har kjøpt (og nå bygget) Lone Ranger toget.
MEN jeg vil ha det selvgående, og skjønner ikke et plukk! Hvordan skal disse motordelene puttes inni? Jeg har kjøpt det røde city toget for å få motordelene (og et tog til…)
Hvor finner jeg en dummies instruksjon på dette? for jeg må da kunne stappe disse delene inni et annet tog enn eieren liksom?

fant en side som beskriver dette, ta og sjekk den ut.

står litt ned på siden

http://www.bricksetforum.com/discussion/comment/202617#Comment_202617

steinar

Tusen takk. DA er skinner montert, så da skal jeg jobbe videre med toget i morgen. Vurderer seriøst å ta med på jobb så gutta på jobben (de over 30) kan fikse, men redd de da ikke gjør det de bør… (er styrer i bhg så er vel ikke helt enkelt å få ha toget i fred for unga om de fikser det heller)

Utvikling i saken?
Baard

Jepp, toget er ute å kjører.
Lærte en viktig ting… Begrens farten… 4 åringen dro på i svingen, så vogner smalt i veggen…
Men julelandsbyen blir ferdig i morgen.
Har ikke laget hull i bunnplata, men skjønt hva jeg skal gjøre. Vurdere å holde meg tilpasasjer tog denne jula, men liker det grønne toget bedre

Vel… Høy fart er alltid et problem, jeg har “fartsgrenser” på de forskjellige delene av anlegget mitt (skiftetomt, sidespor og stasjonområder) Fungerer fint, og du kan også bygge en fartsperre på kontrollen med diverse teknick-deler.