Hjælp til at skaffe Dele til Set # 4708-1: Hogwarts™ Express

Hej !
Jeg har købt et Set # 4708-1: Hogwarts™ Express.
Sættet er desværre ikke komplet der mangler et par små dele bla:
Bar 4L Light Sabre Blade colour tan
Minifig Accessory Cape Cloth with Stars Pattern black
Minifig Hair Long Wavy colour OldBrown
Minifig Head with Red Lips and Dark Eyes and Eyelashes Pattern
Minifig Hips and Legs (Complete) colour Tan
Minifig Torso with Gray Sweatshirt, Jacket, and Yellow Neckline Pattern blue
Technic Brick 1 x 1 with Hole colour OldGray
Derudover mangler bygge vejledningen også.
Jeg kunne rigtig god tænke mig et komplet sæt. Derfor er der nogen af jer der har et bud på et godt sted at købe Harry Potter tilbehør? Jeg har kigget på bricklink.com jeg syntes bare det er meget uoverskueligt! Plus at man normalt kun kan få en af de manglende klodser på hver hjemmeside!! Crying or Very sad Og det bliver dyrt i porto samt bank gebyr at skulle handle på 5 forskellige sider.
På forhånd tak.
Mvh
Mike! Cool

Daws Du!
Du kan forsøge hos Lego selv, de har nogle deler, hvis man køber noget, der er ukomplæt, men Du har købt brugt?
Da kan Du forsøge hos bricklink.com.
Vor danske pendant er Byggepladen.dk.
Du kan også forsøge at blive kendt med nogen, der arbejder i Billund…
Hos bricklink går du til catalog, setnr., inventory og fra hver del er det en link til de butikker, der har delen til salg. Så noterer Du delenumrene og prøver i en af de store butikkerne, måske har nogen de fleste af de få! deler du mangler.
Så findes det 1000steine.com, som tilbyder deler under sin BOA, men ikke så mange som bricklink.
Istedenfor bank bruger de fleste vel paypal. Kun stakkels lille meg har ikke det.
Lykke til!
Hilsen
Michael

Hej Michael.
Tusinde tak for dit indlæg!!! Jeg vil prøve dine forslag! Måske er der bonus på en af dem!! Smile
Mike!

decontrol wrote:
Jeg har kigget på bricklink.com jeg syntes bare det er meget uoverskueligt! Plus at man normalt kun kan få en af de manglende klodser på hver hjemmeside!! Crying or Very sad Og det bliver dyrt i porto samt bank gebyr at skulle handle på 5 forskellige sider.
Jeg er nesten sikker på at du klarer å finne det du trenger på 1-2 steder, bruk "Wanted List" for det, da får du en bedre oversikt.