Her er mine siste 9 volts togkjøp

Har i det siste brukt en del penger på eldre 9 volts tog sett :
Kjøpte sett [set]4551[/set]fra en selger i USA med eske og ubrukte klistre merker som
ikke er satt på enda :


Har også kjøpt sett [set]4558[/set] fra en selger på bricklink med eske pent brukt det fulgte også med trafo 4548 med.
Selger hadde merket det som gave selv om jeg ikke hadde spørt om det så jeg hentet settet på posten uten å
betale kr 906,- i mva av kjøpe sum 3200 kr med porto til norge.




Har i tillegg kjøpt 8 stykk Train Motor 9V Modern

  • en del rette skinner som jeg tror nå at jeg har ca 640 rette skinner totalt.
    :smiley:

Info fra selger her :
4558 Metroliner Complete set with original instructions and box with cardboard inner and plastic. You have also Transformer and Speed Regulator(Item:4548-1)with box.Video is here: youtu.be/cvFjAfwEzJA
Extended Description:
The set is functional with all electronic components tested and working.Video Parts and instructions are in excellent condition and all 11 minifig like new.
With extra parts. All stickers present and applied.
Box has small rips on two sides of the box where was price tags - look pics.





Bricklink selger her :
bricklink.com/store.asp?p=anastasia
Kommer vel til å kjøpe [set]4547[/set] til settet men jeg venter til etter nyttår da jeg skal ha
jule ferie på sørlandet 19 desember til 04 januar.

:smiley:

Flotte tog.

Ja fine tog dette. Kva gav du for motorane då? Det var jo ein heile forsamling med motorar du hadde kjøpt… :smiley:

Flotte tog, ja.

4551 har jeg lenge ønsket meg. Før du begynner å kjøre alt for mye med den vil jeg anbefale at du legger vekt i endene på den, slik at de ikke klatrer sporet og hopper av. Ikke akkurat verdens beste kjøreegenskaper på denne, sjå.