Helms Deep

Har tidligere postet bilder av dette prosjektet da det fremdeles var under bygging. Nå er det omsider ferdig. Som tildigere nevnt er det basert på instruksjoner anskafet fra Kevin Lee hos Brickstruct.com. Bortsett fra “the deeping wall” som jeg har kastet sammen selv.

Helms Deep XXL by Per Ove Johansen, on Flickr

Beklager dårlig bildekvalitet. Tar bilder med telefon i stua.

Kjempestilig!

Veldig flott bygg.

Kjempebygg! Fantastisk flott!

Utrolig stilig. Elsker de LOTR moce’ene. Regner med du er i gang med å samle noen tusen orker for et angrep :slight_smile:

Den ble jo kjempe flott.

Så bra det ble :smiley:

Skal det stilles ut på PKH 2018? :wink:

Tøft. Det hadde vært veldig stilig å få det til Trondheim, ja… et helt glimrende blikkfang for utstillingen der!

Håper å få den stilt ut på neste PKH ja. Utfordringen er frakt av modellen. Den kan deles opp i 10 moduler. 7 av disse er relativt små og ingen problem å frakte, men de tre største kan by på litt hodebry.

Mye mulig det skal en bil oppover fra Bergen til neste år også :wink:

Nice. Imponert

Skikkelig kult! :smiley:

Wow! Dette er favorittscenen min i Ringenes Herre-filmene. Helt magisk når de står der og venter på at orcene skal komme.

Når du får plassert denne i “riktig miljø” vil den ta seg enda bedre ut. Bra laget :smiley:

Fabelaktig :smiley:

Stilig! og ikke minst massiv!
Hvor mange brikker gikk egentlig med på å bygge den der? (sånn ca)

Rått!

Et sted mellom 14 og 15k. Det er slike ting man helst ikke vil tenke på :mrgreen:

Veldig Flott!!!

Kjempefin! Denne fortjener bakgrunn og miljø - Kjør på med bakken forran muren så blir modellen mye bedre.

Har et mål om å få til det, men vet ikke helt hvordan jeg skal løse det best mulig. Har en del Uruk-Hai som gjerne skulle vært med på “moroa”.