Hamleys i London

Har noen her vært innom Hamleys i London? Skal til London i påsken (Star Wars konsert:) og er mildt sagt spent på utvalget de har!

Om noen her har erfaring fra denne butikken, kom med det!

Det er fire år siden jeg var der, men da var utvalget av LEGO ikke noe særegent. De fører nøyaktig samme sett som hvilken som helst annen butikk, til de samme prisene. Men, sett som kan være vanskelige å finne finner du kanskje der, avdelingen var minst sagt stor når jeg var der.

Jeg har ikke vært på Hamleys i London, men har ved en anledning tatt en dagstur til Milton Keynes (vi bussa fra Cambridge, men fra London er det enklere). Det går forskjellig tog og buss opp fra London (Euston).

Grunnen til å vurdere tur til Milton Keynes er ikke bare den småbissare Sim City-arkitekturen i denne sovebyen til London som ble bygd opp på 1960-tallet, men en aldeles utmerket Lego brand butikk - jeg fant denne omtalen av butikken fra ikke-AFOLs. Den ligger midt i et av de aller største kjøpesenterkompleksene jeg noen sinne har vært i, og det er en butikk som vil ha ting du ikke finner i en normal norsk lekebutikk!
I want to go back there :stuck_out_tongue:

aj-ml

Øiy, dit må jeg…

Er det ingen Lego huer her i Norge som kan starte en slik butikk?