Gravering av klosser PKH2022

hei,
jeg vurderer å ta med en enkel CNC-maskin (bordmodell) jeg bruker til å gravere klosser / tiles med hvis det er interesse for denslags OG det er plass til den i bilen som skal oppover. Det er fortrinnsvis snakk om tekst (andre ting er mulig men er en del mer tidkrevende), og graveringen kan males med akrylmaling i etterkant hvis det er tid og rom for det. Jeg kan vurdere å la tjenesten være åpen for publikum en av de to utstillingsdagene dersom arrangørene synes det kan være en god idé. Kan også ta forhåndsbestillinger om man vil ha flere klosser og slippe venting på stedet.

Priseksempel for Brikkelauget-medlemmer kan være en 1x8 brick eller 1x8 tile med tekst for kr 20. Tillegg for akrylmaling kr 10. Priser for publikum vil i tilfelle være noe høyere.
Kan gi noe kvantumsrabatt ved forhåndsbestillinger.

Gi gjerne en tilbamelding her om dette kan være interessant.

eg synes slikt er kult :slight_smile:

Hadde vært fint med mulighet til å forhåndsbestille - uansett om maskina blir med eller ikke ?

Forhåndsbestilling mottas gjerne. Send meg en PM her el på Discord (SveinTore) med ønsker, så blir vi enige om pris.

Liten disclaimer: dette er altså en hobbymaskin og den er generelt ikke egnet for å masseprodusere noe. Holder meg også helst unna det som er veldig smått, type 1x1 og 1x2 tiles og bricks.

Bestilling stoppes inntil videre - maskinen er ustabil og krasjer av og til midt i jobbene. Mistenker en eller annen kilde til elektronisk støy. Gir oppdatering her dersom jeg får orden på den før PKH.

Trist! Håper du får fiksa den før PKH. Hadde vore kult å hatt noe sånn der