Funn på FINN.NO

Jeg har alle :laughing:, Har ikke bygget Palace Cinema enda…
Enda i original esken sin…

Fikk pakke i dag etter et lite Finn.no funn:

Cafe Corner med instruksjoner

400kr + frakt. :open_mouth: :astonished:

Manglet figurer + sykkel og søppelbøtte, plus skråtaket på toppen av tårnet.
Men kan vel ikke klage… :sunglasses: :laughing:

Oooowooow! Heldiggris! Tidenes Finn-funn… :smiley:

Gratulerer!

(argh, hvordan gikk jeg glipp av den der… grumlegrumle)

Var nok flaks for min del, var en annonse som ble oppdatert med flere bilder, hvor ett av dem hadde en CC i hjørnet. Fyrte avgårde en melding ganske sikker på at den allerede var solgt, men neida… og selges prisantydning var det ikke noe å si på.

Har misset et par gode kjøp etter å ha vært for treg på avtrekkeren, så perfekt at det gikk min vei med denne. :smiley:

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44012679&searchQuery=lego%20og%20byggeklosser

Takk for tipset (og linken)! Var en tur hos selger i kveld og dro fornøyd derfra med følgende:

7897: Passenger Train
Stort sett komplett tog (mangler noen smådetaljer på taket, etter det jeg kan se) med fjernkontroll, men manglet selve plattformen som følger med samt minifigurene. Fikk med instruksjoner kun til lokomotivet (det som har motordelen). 24 buede skinner, 8 rette skinner (tror dette settet skal ha 16 buede og 4 rette, så var nok noe ekstra her). Byttet batteri og testet, ser ut til å fungere fint :slight_smile:

7094: King’s Castle Siege
Det meste av slottet var her, men mangler et par “overdeler” på baksiden… Mangler også en del detaljer som kjettingen til vindebroa, flagg, og en del annet småstæsj. Samt dragen og noen av minifigurene. Har noen borgdeler liggende, får se hva jeg kan få til her :slight_smile:

7686: Helicopter Transporter
Mangler en motorsykkel samt styrevingen på motsatt side av halerotoren. Trodde at taket på lastebilen også manglet, men når jeg sitter og ser på Bricklink og sammenlikner så ser jeg at taket bare er satt på lenger bak ved en feil, så da er det jo lett å ordne.

7991: Recycle Truck
Mangler den helt bakerste delen av “søppelrommet” (lokket) samt noe småtilbehør (søppelbøtte, kost), så her må det improviseres.

7890: Ambulance
Mangler tilbehøret (båre etc)

Bilene tilhørende 7945: Fire Station
Brannbil med kran og liten brannbil. Ser ut til at blålysene mangler på kranbilen.

7639: Camper
Kul campingbil :slight_smile: Mangler en sykkel og minifigurene.

19 stk. veiplater, 4 stk. grønne byggeplater samt 1 stk opphøyet grå plate som jeg ikke helt vet hva opprinnelig har tilhørt (noen som vet?), men kjekt å ha…

Bilde av fangsten:

Det var fortsatt mange Star Wars-sett og Power Miners-sett der da jeg dro, samt noen Lego City-biler og noe Indiana Jones…

[set]7892[/set] eller [set]7237[/set] :slight_smile:

Se der ja! Takk for oppklaringen :slight_smile:
Den politistasjonen hadde jo vært snasen å fått med seg i går (hvis det var derfra plata kom i dette tilfellet), men den må ha ligget godt demontert i en av haugene. Mulig den helt eller delvis var sendt av gårde alt også, hadde visst sendt av gårde en del kg plastikk før jeg kom innom og titta…

Var (som tidligere nevnt) innom selger en tur i går og det må nesten nevnes at selger i ettertid (etter et eBay-søk, antar jeg) hadde funnet ut at de hadde latt Cafe Corner gått svært så billig… :open_mouth: :wink:

Angret vel litt på at de ikke sjekket på forhånd ja… men de satt jo prisen selv. :smiling_imp:

Du var heldig med den ja. Svært billig.

Noen som har noen kvadratmeter og noen kroner å avse, jeg har lyst på denne.

finn.no/finn/torget/annonse? … at?keyword

Seriøst. Er dette en SKAPBYGGER???
Hvis ikke han er medlem bør han kapres omgående…
Det verste er at han tenker å selge dette…
Hufff…

Hehe, tenkte det samme Kristska. MÅ jo være “en av oss”?! :slight_smile: Fin layout da! Ligger en del kroner i den ja.

Han er aktiv på Youtube og Eurobricks tror jeg. Mener jeg har sett flere videoer fra han på nettet. Flott layout.

Jau. Det er Mr MXLPT (eller noe). Meget flott layout han har bygget. Synd for ham å måtte kvitte seg med den, men slik er livet noen ganger! :frowning:

Bra pris om noen manger denne :wink:

Lego Bulldozer 8275
finn.no/finn/torget/annonse? … Query=lego

finn.no/finn/torget/annonse? … e=44491798

Oi dæven; misunnelig! Ordentlig snasent oppsett! :slight_smile:

Har plass til denne jeg, så om noen har penger, sååå?

Artikkel i Aftenposten om samlingen til 100.000,-
aftenposten.no/familie-og-op … 48355.html