Fredag!

Noen katteeiere kjenner nok igjen denne :wink:

Nei, jeg har jo sortert all LEGO :slight_smile:

Og så har jeg to katter. Men begge liker å ligge i en haug med LEGO deler. Den yngste katta som er ca 6mnd gammel nå er utrolig smart, og hun har klart å åpne lokket på en slik [set]7159[/set] boks som jeg har 1x3 klosser i diverse farger, og så har hun fisket ut en brikke derfra…

Oppdaget plutselig en dag at hun for rundt på gulvet å lekte med en slik kloss og tenkte da at det var jeg som hadde vært slurvete og ikke ryddet bort alle klossene, så jeg tok den klossen fra henne og la tilbake i boksen. En halvtime seinere var hun på nytt rundt på gulvet å lekte med en slik klosse i en annen farge. Når jeg da kom tilbake til boksen var lokket løsnet litt på. Dette gjentok seg ett par ganger og til slutt tok jeg henne på fersken med labben dypt nede i eska for å fiske opp en ny brikke :slight_smile:

Har heldigvis klart å lære henne at hun ikke får lov til å leke med annet enn det jeg gir henne å leke med. Så langt denne måneden har jeg ikke sett flere slike løse 1x3 klosser som ligger å slenger og lokket på boksen er fortsatt på :slight_smile:

hehe…

LEGO minifigurens utvikling

Morsomt, mener å huske at den til høyre har jeg sett her inne før, var det Cecilie sin?
Steinar

Hehe, nei, er nok ikke min.

Nei fant ut at det var fra denne siden http://www.brikkelauget.no/diskusjon/viewtopic.php?f=3&t=2268&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=b%C3%A5t#undefinedog birgburg som hadde laget den

Plutselig var det fredag igjen…

Gigantisk LEGO

Pga Eurobricks-eventet i LEGOLAND Günzburg så ble det en sen fredag denne uken :wink:
Men denne speiler seg i hva jeg har gjort etter at jeg kom hjem etter en fantastisk helg =)

God helg folkens =) Nydelig grillvær så en tur til slakteren i dag…

God St.Hans og fest med måte =)

Vært på konsert igår. Så ble litt sen oppvekking.

Brikkemøte om natta.

Regner med noen kjenner seg igjen :wink:

[size=70]Takk for funn cecilie =)[/size]

Cleaning up the Galaxy…

:smiley:

Tilbake igjen etter ferien :slight_smile:
Back to work…

Ikke dårlig, men noe sånt har jeg aldri sett av LEGO før.
Hvem I all verden kommer på å bygge en delvis dissekert frosk? :smiley:

Dave Kaleta