Fredag!


Creds til Mijasper

Den siste må være en homo ITius :stuck_out_tongue:

Lånt fra portofolien til Brick Miner på EB. (Kilde)

Blei mint på denna i går men glemte den =( men her kommer en lørdags fredag.

Lekkede bilder fra det nye LEGO multiplayer spillet som er under produksjon.

Ferie? Hvorfor ikke la minifigsa hjelpe deg :wink:

Halloween friday på jobben???

“Happy Friday and it’s is a very happy Friday at the Buckle as we show our Halloween spirit with costumes, decorations and themed food! This year our area went back to something we loved when we were kids - LEGOS!”

Da var sommern over og greit å vaske litt i heimen etter sommern :wink:

Aaahahaha, den var superduper :smiley:

Endelig fredag, endelig tilbake. Ler godt av disse… :laughing:

:unamused:

Hahaha!

Haha, utrolig bra!! :slight_smile:

Kopiering er viktig.

Haha!
Fredag blir enda litt bedre med en dose lego-humor!
Hadde vært fint om du lenka til der du henter dem fra så vi kan gi litt ære og berømmelse til de som har kreert dem også :slight_smile:

Det er litt forskjellig med Facebook og Tumbler og diverse “Funny-blogs” så er vanskelig å finne kreasjonseier =(

Ja, sånn er det med det internettet! Men her fant jeg originalen: flickr.com/photos/praiter_yed/6372205169 Så kan de som liker det gi det en fav om de vil!

Interessant nok har han lagt på et vannmerke som noen senere har tatt seg bryet med å fjerne…

Jeg mener ikke at det er veldig galt det du gjør, altså, “alle” gjør det jo og her er det ingen som beriker seg på det. Det forundrer meg bare med egne bilder hvor lite respons folk gir til opphavspersonen, selv i de tilfellene hvor folk har vært kule nok til å lenke tilbake. Nå kan vi gi han muligheten til å se at vi liker det han har lagd!