Ferrari California 2009

Yo!
Da har jeg endelig fått lagt opp bilder av min Ferrari California 2009. Ferrari annonserte denne bilen forrige uke, og det har tatt meg 3 dager å lage modellen utifra originalbildene. Noen få avvik forekommer, men de håper jeg er akseptable.
Bilen er forøvrig en cabriolet. Syns det ble riktig så flott Very Happy

Resten kan ses her: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=340583

Stilig med en så liten bil og med fungerende avtagbar cab som feltes ned i bagasjerommet uten at det gikk ut over utseende på bilen.
Veldig bra!

Eneste lille irritasjon jeg har med den der er at hjulene stikker ut litt. Brrrr, får frysninger av det.
Ellers har du gjort det bra. Ingen tvil om at det er den nye California’n, og jeg synes også at du har bygget inn taket bra, skjønt jeg er usikker på om det var så bratt der hvor taket møter lokket.
Men en flott MOC, absolutt! Smile

Er nok riktig som du sier, men grunnen til at jeg ikke kunne jekke hengselarmene ett hakk til er motoren under.
Et par små glitsjer må jeg nok leve med. Har forøvrig også gjort om på sidedørene nå. Det føltes ikke naturlig med det store hakket i midten av dørene. denne er nå flatet ut med plater og kledd med “fliser”. I tillegg er sidespeilene flyttet fra dørene til siden av frontruta. Dette får bilen til å se mer aggressiv ut, men dog er de nå statiske istedet for å åpne med dørene.
Har nå også lagt ut bilder av interiøret Wink

Motoren under? Altså motor som får hjulene til å gå rundt, eller den dekorative som egentlig skal sitte foran (California’n har motoren foran, sjå)?

Mid-front motor…
Nå er siden www.ferraricalifornia.com oppe… Jeg ser at jeg ikke har laget bagasjerom… så nå må man bygge om :stuck_out_tongue: