Ett kvartal (pluss litt til)

Så, over de siste to årene har jeg sittet og drodlet litt i Stud.io, og eksperimentert og lekt meg med programmet. Ettersom jeg er fryktelig glad i modulære bygninger og resultatet man får når man setter flere slike sammen, så satte jeg til slutt sammen de fleste av mine digitale byggverk, og endt opp med dette lille kvartalet:
City Block 1 by Frederik Hedenskog, on Flickr

Man kan skimte inngangen til ett smug mellom de to bygningene på høyre side. Smuget er påbegynt, og noen av bygningene kan skimtes, men det ble såpass trangt og usynlig, at jeg valgte å stoppe det der. Litt synd, for det hadde en atmosfære, og ville vært tilknyttet de ulike gjennomgangene til de ulike bygningene.
City Block 1 by Frederik Hedenskog, on Flickr
City Block 1 by Frederik Hedenskog, on Flickr

Jeg har selvfølgelig ikke stoppet der, og har begynt på ett kvartal til. Naturligvis vil det ta litt tid før det når størrelsen til første kvartalet, men jeg jobber videre med å skjule festepunkter til diverse detaljer, redusere klossbruk på sjeldne/dyre farger osv. Det blå bygget har trappeoppgangen til det røde bygget, og har også en (manuell) heis.
City Block 2 by Frederik Hedenskog, on Flickr

Wow :smiley: Disse var fine :smiley:

Kuli Freddi :smiley:

Stilige bygg

Så mange flotte, fargerike og kreative bygninger du har laget da :slight_smile: Kjekt å se noe annet enn random forflytninger av standard modulars igjen. Minner meg om tiden før 2007 da man så på legobyer og fikk masse inspirasjon til å skape bygninger selv :slight_smile:

Ser bra ut!

Stilige bygg

Flott laget. Så et par bygg inni der som var meget gode byggverk :sunglasses: .

Flotte bygg!
Gleder meg til å se disse bygd og:)

Kult! Ferdig til PKH den :smiley:

Veldig kult, mye morsomme løsninger!
Likte spesielt det tan bygget med svart tak :smiley:

Herligt!