Er du interisert i/samler på LEGO City?

Er du interisert i/ samler på LEGO City?

  • Ja
  • Nei
  • Litt

0 voters

Prøver meg på en avstemning til, jeg …

… som sagt før; stem i vei! :wink:

City all the way!

Vel, nesten. Etter at fantasy-eran til Castle startet har jeg likt det óg, og Space Police III er mektig lokkende også.

Jeg kjøper også alt av City (inkludert tog). Jeg samler også på gamle town sett jeg kommer over (hvis prisen er riktig).
Har i det siste også kjøpt noen Indiana Jones og Technic sett. Creator sett kjøper jeg for delene.
En dag håper jeg på at jeg får plass til å sette alt sammen opp… :unamused:

Kjøper ikke ALT av LEGO City settene, men er veldig mye bra der, så det blir nå en del.
Av naturlige årsaker er jeg ikke superfan av tog heller, men har nå kjøpt de to nyeste IR-togene.

Jeg er mer Technic-fan. Men City er på en god andreplass :slight_smile:

Vell siden jeg er nesten en Hardbanka Castle fan så kjøper jeg meg mest Castle, men jeg kjøper meg også City og star wars sett og jeg tenker på og kjøpe noen av Space police settene.

Markus.

Alltid likt City, men kjøper svært lite da…er faktisk et par år siden jeg har kjøpt meg no LEGO:S
Ikke at jeg ikke vil, men det var det med plassen…familien sørger for litt påfyll til jul og bursdag da, og da er det ofte City sett som dukker opp etter at jeg “tilfeldigvis” har latt en reklame liggende åpen med en sirkel rundt det jeg har lyst på;)

Jeg vil blot erindre om at LEGO City er en af grundpillerne i LEGO Systemet. Huse og biler vil altid være en del af konceptet.
Andre temaer kommer og går - men CITY består!