Endringer på forumet

OK. Nå fant jeg det.
Det er en funksjon jeg aldri har tenkt over/savnet. Jeg går uansett direkte til forumet.

Hvis man skal gjøre noen endringer der ville jeg heller hatt tråden med mest innlegg eller noe sånt.

Beklager spammingen. Men nå ser man jo problemet med “siste innlegg”. I dette øyeblikk så er det kun denne tråden og mine svar som står på den listen.

Man lærer stadig noe nytt :open_mouth: . Har aldri tenkt noe over de valgene som lå over den lyseblå linjen.
Testet de nå og så mulighetene.

Wtf? Nå er det jo digert! Var det virkelig så vanskelig å se/klikke på før? :open_mouth:

Enig Cecilie, så ikke problemet tidligere.

Dette så mildt sagt forferdelig ut. :open_mouth:

Jeg trodde siden hadde stoppet å lastet eller noe, men nei…

Jeg liker de store ikonene veldig godt når jeg leser forumet på pad eller mobil.

Vet ikke om dette er riktig tråd å stille spørsmålet i, men er det flere enn meg som sliter med å logge seg inn fra forsida? Må logge meg på via forumsiden for å komme inn - noe jeg gjør feil eller gjelder det flere?

Jeg prøvde akkurat nå (med to forskjellige nettlesere) og det gikk fint.

Problemet oppstod etter at jeg byttet passord for en stund siden. Kan det være en sammenheng mon tro?

Du kan jo teste med å slette coockies fra Brikkelauget for eksempel. Eller bytte browser, eller begge deler…

Få klubb butikk der kan kjøpe ting som har med brikkelauget å gjøre.

det er jeg enig i.

Såvidt meg bekjent, går det ikke an å forminske et bilde som man linker til på nett direkte i forumposten uten å evt. laste ned, forminske og laste opp igjen bildet. Det er ofte man finner store LEGO-bilder på nett som man ønsker å ha med i forumposten som bare er for store å flette inn. Det hadde derfor vært kjekt om man kunne enten angi bredde og høyde-skalering på bildet, eller enda bedre; prosentvis størrelse av originalbildet, og eventuelt heller legge inn en link til fullstørrelsebildet.

Vet ikke om dette er mulig, men det hadde vært en velkommen funksjon for min del. :slight_smile: