Discord - chat med LEGOfolk

Flere har i diverse sammenhenger nevnt at vi kanskje skulle hatt en chatte-plass, så derfor inviteres alle erverdige AFOLs til discord!

Discord kan sammenlignes med andre direktemeldingstjenester som facebook messenger, hangout osv. men egner seg bedre til gruppesamtaler (pluss flere andre fordeler)

Lurt eller dumt? Time will show.
Siden jeg ikke har avklart dette med styret eller no heter kanalen for øyeblikket “LEGOprat” og ikke no med Brikkelauget. Men det kan vi endre om vi syns dette er lurt :smiley:

Her er i alle fall invitasjon til norsk-ish LEGOprat: Klossesnakk - for norske AFOLs
Du kan installere klient på pc, telefon eller bruke discord i nettleseren.

(Jadda, jeg vet vi har en kanal på IRC, men discord er kanskje hakket mer 2020…)
:slight_smile:

Oppdatering: noen har allerede tatt turen innom, dette kan bli en hærlig tids-tyv! :smiley: :stuck_out_tongue:

Ok… hu antiteknodama… :blush:
Har discord…bruker til harry potter og pokemon…
Åssen får jeg inn lego greia der?

Klikk på denne lenken discord.gg/59G7rV så får du spørsmål om du vil legge til serveren :slight_smile:
You can do it!

Harald, jeg får opp at “this invite is invalid or has expired”

Forsøk denne:
discord.gg/YK4YGBb

Oppdaterte første post med den nye invitasjonslenken fra Lego_duden. :wink:

LarsB har vel æren her :wink:

Ja, vet ikke helt hva jeg skal skylde på her, unnskyld LarsB for feilkreditering.

Dagens ord på discord: engangssmekker



:mrgreen:

Digger å kunne bidra :open_mouth:

Pst! Om du ikke har tatt turen innom enda kan det innimellom lønne seg. Som feks i dag når “noen” har lagt ut et tilbud der som kun gjelder discordbruker.