Den dagen Norsk Tipping ringer...

Den dagen Norsk Tipping ringer og har gode nyheter -
hvilke sett hadde stått øverst på handlelisten din ?

For min egen del så hadde nok
[setimg]10194[/setimg]10194 - Emerald Night
[setimg]4000014[/setimg]400014 -Legoland Train
samt de 3 første modulhusene
[setimg]10182[/setimg]10182 - Cafe Corner
[setimg]10190[/setimg]10190 - Market Street
[setimg]10185[/setimg]10185 - Green Grocer
stått ganske høyt oppe.

Da bare kontakter du meg så kan vi vel ordne det :slight_smile: hehe

Da hadde jeg støvsugd markedet for 9471 Uruk Hai Army og Mirkwood Elf Archers (minifigs). Har et “lite” prosjekt på gang…

Fire av de Sjanten nevner hadde jeg lett kjøpt om et syvsifret beløp tikket inn fra Norsk Tipping :smiley:

[setimg]10194[/setimg]10194 - Emerald Night
[setimg]10182[/setimg]10182 - Cafe Corner
[setimg]10190[/setimg]10190 - Market Street
[setimg]10185[/setimg]10185 - Green Grocer

Samme her

neh… har jo de fleste av de der forutenom Legland Train, men akkurat det settet er ikke så interessant for min del.

Dersom premien fra Norsk tipping var stor nok til at jeg også kunne få meg en ny kåk i tillegg, så ville jeg nok skaffet meg flere av de store Technic settene (har de fleste fra før men er noen hull) og de store Model Team settene slik som 5580 Higway Rig, 5571 Giant Truck blant annet. Og kanskje Taj Mahal…

Hmm, tja. Har vel stort sett skaffet meg det jeg er mest gira på, egentlig ikke noen must haves igjen. Hadde sikkert gått noen kroner på LEGO uansett, men ikke for å skaffe “drømmesettet”.

Forøvrig så er vel sjansen for at Norsk Tipping ringer meg bittelitt lavere enn at de ringer noen som faktisk spiller noen av spillene de tilbyr. :smiley:

ang norsk tipping så vant jeg en premie i lotto for noen uker siden, vi hadde kun dager før sittet runt lunsjbordet på jobben sittet å fabulert hva vi skulle med pengene. Så plinget det i telefonen min midt under lunsjen og en tekstmelding kom inn fra Norsk Tipping. Jeg strakk hendene i været og jublet høyt og sa at nå tok jeg fri resten av året! Folk rundt bordet skjønte at jeg hadde vunnet og alle spurte hvor mange tusen jeg vant. Jeg vant hele 50 kr!!! :smiley:

Det ble nok litt mer jobbing før året er over ja…

Hadde jeg vunnet, hadde større plass i heimen stått på lista… Så jeg slipper å ha legoen utilgjengelig til daglig…

Norsk Tipping kunne prøvd å ringe meg… men jeg tipper ikke der da!! :confused:

Ellers kunne jeg trengt penger til å Bricklinke tidligere Modularbygg og kjøpe komplette sett av tidlige Technic!! :slight_smile:

Den har jeg tatt vare på fra min barndom. Tror jeg har tre sett fra Model Team-serien. Den trekkvogna, en trekkvogn med henger og helikopter og en offroadbil.

Ringer NorskTipping skal jeg løpe å kjøpe Grand Carousel :smiley:

Den dagen Norsk Tipping ringer hadde det nok blitt en ny leilighet med større plass.
Slik det er nå så er det for liten plass til å ha noe fremme eller kunne bygge over tid uten å pakke det bort.

Da hadde det nok blitt samtlige modulhus med unntak av Palace Cinema og Detective’s Office, pluss

852293: Castle Giant Chess Set (BS)

75059: Sandcrawler (BS)

10179 UCS Millennium Falcon (BS)

10212: Imperial Shuttle (BS)

:slight_smile:

Jeg så at jackpotten i lotto var på 78 millioner kr som det sto på plakat
på kristiansand bussstasjon der jeg ventet på bussen hjem til Evje der jeg har
feiret jul vært år.
Det første jeg ville ha gjort er å kjøpe et stor bygård som denne på finn
til 62 millioner kr med Primærrom på 754 m².
Resten av pengene vil jeg brukt på legosett.
finn.no/finn/realestate/home … rough=true
:smiley:

Det der huset bare skriker jo etter å bli bygd i LEGO!! :smiley:
Jeg er litt sjalu på dere der nede i Oslofjordbotn som har så mange fine hus dere kan få insiprasjon av, eller bare kopiere direkte i LEGO…
Men innholdsmessig så hadde den der jo bare 6 små leiligheter og 2 hybler sånn sirka. Må jo bruke noen millioner å få slått bort vegger og laget heis i mellom etasjene…
Jeg for min del er på utkikk etter ett gammelt butikklokale som har en leilighet ovenpå eller ved siden. Da gjerne ett stort butikklokale på ett plan slik at jeg får hele den store bylayouten på ett nivå :smiley:

Vant du? Den er nemlig solgt nå! :wink: