De nye spillene

Er det noen som har testet de nye spillene? Hvor gode er de som spill? Hvordan er holbarheten? Dvs er det evt like morsomt å spille det om igjen mange ganger etter noen dager/uker/år?

Jeg har kjøpt meg 4 av spillene men har kun spillt to av dem og min mening er hvertfall at disse kommer jeg til å spille en del =)

creationary er jo fabelaktig på fest og ellers. du skal jo bygge og så skal de andre gjette.

jeg tar med alle fire spillene på jubileumsfesten vår.

[set=3838]Lava Dragon[/set]
[set=3841]Minotaurus[/set]
[set=3843]Ramse’s Pyramid[/set]
[set=3844]Creationary[/set]

Jeg fikk creationary til bursdagen min på fredag, og det var veldig moro, selv sammen med venner som ikke egentlig er spesielt interessert i Lego… De tok helt av! :stuck_out_tongue: Men jeg er redd det vil bli litt mindre moro når alle har lært seg hvordan man raskest bygger noe de andre klarer å gjette for det ganske begrensede antallet kort som følger med. Men man kan jo alltids lage nye kort selv :laughing:

Jeg har spillt alle spillene som har kommet ut her i norge til nå (untatt Lunar command og Harry potter spillet), og må vel si at de er jo uten tvil i veldig stor grad barne og familiespill. noen av dem gir en litt større utfordring enn de andre, (pyramid og pirates code for eksempel) mens de to aller minste, magicus og robo champ ikke er noe for voksne i det heletatt.

Jeg har alle spillene til utlån på Outland i kirkgata om noen har lyst til å komme inn og prøve.
Jeg har også bestilt fire av de spillene som har kommet men som ikke er tilgjengelige i norge enda, de dukker vel opp etter hvert.