Danmark på bryggen, Aker Brygge (Oslo) 4. og 5.mai

Brikkelauget skal sammen med Byggepladen (den danske forening for Lego-entusiaster) ha utstilling på Aker Brygge fredag 4. og lørdag 5.mai.

Danmark på bryggen er et arr. som fremmer reiselivet, events og aktiviteter i Danmark og koordineres av Visit Denmark - Det er dejlig å være norsk i Danmark. Vi er blitt invitert å stille med kreasjoner (moc). Lego Norge skal også ha stand og aktivitet disse dagene på Aker Brygge.

Da temaet er Danmark på bryggen har vi klart å få noen av medlemmene i den danske forening (Byggepladen) som stiller med flotte kreasjoner av kjente ting i Danmark.

Danmark på bryggen vil være:
-fredag 4.mai 12.00 - 19.00 (deler av utstillingen med Lego vil åpnes noen timer senere enn kl. 12 for våre danske utstillere som kommer først med båt den fredag morgen og må få litt tid til å montere/sette opp sine layout)
-lørdag 5.mai 10.00 - 17.00

Morten

Godt arbejde, Morten :slight_smile:

Tar denne tråden litt “opp i lyset” igjen og minner om at det kommer mange flotte moc`s og oppfordrer dere som er i nærheten og har mulighet til å ta turen :slight_smile:

Jeg skal ta en tur innom å se på flotte moc´s som dere har laget og evt. ta noen bilder hvis ikke det blir regnvær på fredagen.
:wink:

Jeg kommer innom på lørdag med hele familien. Eldstemann på snart 7 gleder seg masse

Kult!

Er det forresten vanlig at Lego Norge har salgsstand på slike aktiviteter, og har de det denne gangen? Hvilke sett er det i så fall de selger, hender det at de slenger på noen spesielle sett, eller er det standardsortiment?

CasaGrande

Var nede der i dag.
Danskene begynte å bli ferdig med å sette opp sine utstillinger. Jeg så ikke spesielt etter om Lego hadde salg der, men kunne ikke se noe slikt den korte tiden jeg var der.

Nei Lego har ingen utsalg her, men de har sin egen stand med konkuranser for barn og slikt.
Siste mulighet for å se på er i morgen(lørdag 4/5-12) mellom 10 og 17

Oste Hovel

Da er Danmark på bryggen over og det har vært enormt med mennesker innom våre layouts (Brikkelauget og Byggepladen), spesielt på lørdag var det mange mennesker og tror det må ha vært flere tusen totalt. Dette var første gang vi stilte ut utendørs (dvs i partytelt), men det gikk bare bra. (Det kommer bilder etterhvert).

Tusen takk til de som stilte opp og gjorde det til den flotte opplevelser det var! :smiley:

Til info så er dette et event fra Visit Denmark som skal få turister over til Danmark :wink: Så LEGO vil nok aldri komme dit som selger av sine produkter, kun som selger av LEGOLAND som turistattraskjon :wink:

Gleder meg til å se bilder =)

Her er noen av mine bilder tatt på lørdag 04 mai :










Mye bra å se på der og jeg bruker photobucket.com til å lagre bildene på så en slipper å vente så lenge på de skal bli lagt ut.
:smiley: