Dagens Kjøp.

Gratulerer med levert masteroppgave og første modular building! Du kommer til å bli bitt av “basillen” når du først har begynt med de settene :wink:

Takk, takk! Det må innrømmes at jeg vet at jeg får Fire Brigade til jul av kjæresten også. Jeg fant den til tusenlappen (se gode tilbud-tråden), og kjæresten måtte stoppe meg og dra meg unna, da den visst var bestilt. La begge til i brickset nå og det doblet antall brikker jeg har. :stuck_out_tongue: Gleder meg til å bygge!

Det kan høres ut som du er i samme fase nå som jeg var for nøyaktig et år siden… I så fall kan du allerede nå anta at du kommer til å bruke mye penger på Lego i 2013 :smiley:

Haha. Ja, jeg mistenker det jeg og. Usikker på om det er en positiv eller negativ ting, jeg…

Jeg kjøpte mine 4 første minifigurer for 2 og et halvt år siden, og 77475 registrerte brikker senere (det er uten de hauger og lass som ikke er registrert på BL) vet jeg fremdeles ikke helt om dette er bra eller dårlig. Jeg får i hvert fall utløp for samlemanien min, da. Og jeg har utviklet et dypt og inderlig kjærlighetsforhold til minifigurer. Det gir vel livet en slags mening det og :laughing:

Ja. Ser den. Men på 46 kvadrat som jeg deler med en annen blir det litt vanskelig. :stuck_out_tongue: Hun syns modular buildings er såpass pene at hun har lovet meg at jeg får ha dem fremme i alle fall.

Min første post i denne tråden får være dagens Hobbit-kjøp: Snappet opp

[setimg]79000[/setimg]
79000: Riddles for The Ring

og

[setimg]79003[/setimg]
79003: An Unexpected Gathering

hos Outland i Bergen i dag. De var ikke kommet ut i hylla engang, så jeg var tidlig ute :slight_smile:

Noe må jeg jo bruke min legendariske, enorme tilgodelapp på. Den er så stor at jeg er blitt kjendis blant de ansatte. Forrige gang jeg var innom og kjøpte noe, ble jeg møtt med følgende utsagn - fra en ansatt jeg aldri hadde sett før - da jeg skulle betale:

“Det er DU! Du er han med den enorme tilgodelappen! Vi snakker om deg i kaffepausene.”

Hahahaha, nå lo jeg godt :laughing:

Hehehe…+1

Og det sies at all omtale er god omtale :stuck_out_tongue:

Endte opp med [set]3677[/set] til 960 kroner hos Brio i dag, noe jeg tror må være en ok pris?
Så får vi se om det blir julegave til meg selv eller noen andre … :wink:

Dette blir vel mer hva jeg har kjøpt i det siste
For noen uker siden fikk jeg Rådhuset jeg bestilte fra pixmania sammen med ett av jule settene.
forrige uke var jeg i England/London og var for første gang innom en Lego shop butikk :astonished: , hvor jeg endte med å kjøpe med meg sopwit camel modelen (ikke sikker på stave måte).
Så torsdag kom jeg over her at man kunne få Fire Brigade på Glassmagasinet til 999 kr.
Dro ned men tilbudet var over. Men ekspeditøren spurte om det gjorde noe at esken var skadet og om det var jeg som skulle ha det. Så jeg fikk den for 999.
Siden jeg har den fra før ,så har jeg mulig noen planer med begge.

I tillegg driver jeg å samler deler til Cafe corner og Green Groocer. Er godt i gang.

I dag ble det 75005 Racor pit fra coob obs, har jo også jabbas palace, blir fint med kjeller å;)
fikk også hentet Fire brigade og lego hobbiten an unexpected gathering fra posten i dag

Og hvor mye er den tilgodelappen på? :stuck_out_tongue:

Fikk kjøpt [setimg]10193[/setimg] på torsdagen. kommer til å selge det når verdien stiger til over 4000.

Beklager, jeg overså dette spørsmålet. Nå er den vel nede i under 4000 - den startet på over åtte…

Ikke akkurat “kjøp”, men da jeg var hjemme i jula tok jeg med meg all den gamle legoen min!

Holdt de store settene mine separat fra småtteriet, som er i den grønne esken. Jeg eide en gang i tiden Enchanted Island også (vant det i en konkurranse som herjet norske kjøpesentre på nittitallet). Det ble desverre solgt for 200 kr da jeg trodde jeg hadde vokst fra lego.

Denne sparte jeg lommepenger i evigheter for:

Denne tror jeg at jeg kjøpte på tilbud etter at jeg egentlig var ferdig med lego. Hadde alltid lyst på dette, men husket ikke at jeg faktisk eide det. Har sannsynlgivis bare såvidt bygget det en gang.

Ser ut til at jeg var ganske interessert i dykking. En interesse jeg har tatt med meg videre i voksenlivet.

Permen med instruksjoner!

Mer Aquasharks som jeg ikke husker å ha eid…

Blir mye bygging fremover!

Da ble det mitt første chima sett, 70001, crawlys crawler.
kjøpt fra coop obs. 139,- kr

Oi, det er en del lego :stuck_out_tongue: